“Enorm lekkere gevarieerde menu en professionele bediening.”
Beoordeling van Marché 17

Marché 17
Geclassificeerd als nr. 2 van 77 Restaurants in Turnhout
Keukens: Frans, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Een gezellig restaurant in het hartje van Turnhout.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm lekkere gevarieerde menu en professionele bediening. Ik had wat schrik dat er veel zou moeten aangepast worden aangezien ik zwanger ben, maar ik mocht bijna alles eten. En voor de dingen die ik niet mocht eten, werd zonder moeilijk doen een geschikt alternatief voorzien. Absoluut de moeite en we komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juni 2021

1 november 2020 beoordeeld

Top menu, zeer lekker en geweldig smaken palet.Toppers op markt 17, de bereidtijden en de omschreven instructies zijn correct.

Datum van bezoek: november 2020
10 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Simply the best. De kwaliteit van een steren restaurant aan bistro prijs. Ik ben fan vriendelijk bediening

Datum van bezoek: augustus 2020
10 maart 2020 beoordeeld

Zeer lekker en netjes verzorgd.
1 spijtig punt: we werden met 5 collega's apart geplaatst, niet bij de overige 10 aan gde grote tafel

Datum van bezoek: november 2019
1 januari 2020 beoordeeld

Supervriendelijke ontvangst, heel lekker viergangen menu met aangepaste wijnen, prima prijs kwaliteit, echt een aanrader!!!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Marché 17 bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Marché 17 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.