“Aan huis levering”

Marché 17
Geclassificeerd als nr. 2 van 77 Restaurants in Turnhout
Keukens: Frans, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Een gezellig restaurant in het hartje van Turnhout.
1 november 2020 beoordeeld

Top menu, zeer lekker en geweldig smaken palet.Toppers op markt 17, de bereidtijden en de omschreven instructies zijn correct.

Datum van bezoek: november 2020

10 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Simply the best. De kwaliteit van een steren restaurant aan bistro prijs. Ik ben fan vriendelijk bediening

Datum van bezoek: augustus 2020
10 maart 2020 beoordeeld

Zeer lekker en netjes verzorgd.
1 spijtig punt: we werden met 5 collega's apart geplaatst, niet bij de overige 10 aan gde grote tafel

Datum van bezoek: november 2019
1 januari 2020 beoordeeld

Supervriendelijke ontvangst, heel lekker viergangen menu met aangepaste wijnen, prima prijs kwaliteit, echt een aanrader!!!

Datum van bezoek: juli 2019
22 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige ontdekking. We kozen voor de 4 gangen menu (59€).
Voorgerecht: wildpaté (ok) en rillette van zalm (heerlijk)
Tussengerecht: cocquilles (zalig) pastei van fazant (heerlijk) en kroket van schorseneren (fijn)
Hoofdgerecht: pasta met boschampignons (lekker) en rode poon (zalig)
Dessert: dame blanche (lekker zelfgemaakt ijs) panna cotta (lekker) en creme brulée (comme il faut)
Een aanrader

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Marché 17 bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Marché 17 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.