“Heerlijk dineren”

Marché 17
Geclassificeerd als nr. 2 van 75 Restaurants in Turnhout
Keukens: Frans, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Een gezellig restaurant in het hartje van Turnhout.
22 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige ontdekking. We kozen voor de 4 gangen menu (59€).
Voorgerecht: wildpaté (ok) en rillette van zalm (heerlijk)
Tussengerecht: cocquilles (zalig) pastei van fazant (heerlijk) en kroket van schorseneren (fijn)
Hoofdgerecht: pasta met boschampignons (lekker) en rode poon (zalig)
Dessert: dame blanche (lekker zelfgemaakt ijs) panna cotta (lekker) en creme brulée (comme il faut)
Een aanrader

Datum van bezoek: december 2019

8 december 2019 beoordeeld

We hebben genoten van een gezellige avond met heerlijke gerechten en bijpassende wijntjes. De bediening was vlot en persoonlijk.

Datum van bezoek: november 2019
8 november 2019 beoordeeld

Dit restaurant blijft ons steeds weer verrassen , steeds eigentijdse gerechten van topniveau , ook de wijnkaart blijft hier een topper , en dan de bediening niet te vergeten die steeds zeer korrekt en discreet is .

Datum van bezoek: oktober 2019
6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd super om hier te eten. Nog nooit teleurgesteld buiten gekomen. Ideale plaats om zakenpartners mee naar toe te nemen.

Datum van bezoek: november 2019
31 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een lunch in Turnhout kwamen we hier terecht . Goed geprijsd menu. Heerlijk gegeten. Goede bediening !!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Marché 17 bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Marché 17 geweest? Deel je ervaringen!