“lekker gegeten in Marche 17”
Beoordeling van Marché 17

Marché 17
Geclassificeerd als nr. 2 van 75 Restaurants in Turnhout
Keukens: Frans, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Een gezellig restaurant in het hartje van Turnhout.
5 september 2019 beoordeeld

Het restaurant is vernieuwd. In de achterste ruimte is het aangenaam zitten, o.m. gezien de ruime plaats die beschikbaar is tussen de tafels. De kaart biedt een mooie keuze en ons gezelschap opteert voor één van beide menu's die door de chef worden aangeboden. Aangepaste wijnen nemen we er niet bij, daarentegen maken we een eigen keuze uit de wijnkaart. De gangen (en de wijnen) komen er aan op een gezapig tempo, "no rush to eat", tof ! Alle bereidingen worden gesmaakt en goed bevonden, kleurrijk en verfijnd. We kunnen dus stellen dat onze avond voortreffelijk geslaagd is... ware het niet dat er één minpunt vermeld moet worden : een vriendengroep van zes p. even verder op achtte het op zijn plaats om de rustige avond te verstoren met heel wat luidruchtig gelach, gepraat en (later op de avond) gebral. Of wij als gast, dan wel de gastheer zelf hieraan een einde moest stellen, daar zijn we niet aan uit geraakt tijdens een afsluitende babbel met de eigenaar. Tja je gasten kan je niet kiezen ...

Datum van bezoek: augustus 2019

7 augustus 2019 beoordeeld

Top restaurant in hartje Turnhout , op en top vernieuwend en discrete bediening .Mooie spreiding van de tafels wat er voor zorgt dat iedereen veel privacy heeft .

Datum van bezoek: juli 2019
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere keren in dit prachtige pand in Turnhout gaan eten. Over het algemeen super lekker en verzorgd. Één keer sloeg de lunch wat tegen, maar zal smaak zijn en kan overal wel eens gebeuren.

Datum van bezoek: juni 2019
11 juni 2019 beoordeeld

Met een groep vrienden in dit restaurant gaan dineren. Zeer goed gelegen op de Grote Markt. Mooi ingericht, tafels prima gedekt. Zeer mooie kaart zowel qua voeding als qua wijn. Vlotte, professionele bediening en een uitstekende keuken. Origineel, vernieuwend, zeer lekker. Een van de betere keukens op weg naar iets groots. Om zeker terug te komen en te genieten.

Datum van bezoek: juni 2019
19 mei 2019 beoordeeld

Wij hadden een super-geweldige avond met de familie en kozen onmiddellijk voor de 5-gangen menu. Deze menu was cullinair hoogstaand met een brede waaier aan heel verrassende smaken. We kozen wel voor een paar heel lekkere suggestiewijnen. Op onze avond viel niets op te merken, en terecht behoort dit hotel tot de beste restaurants van Turnhout. Top en hier komen we zeker terug om ons te laten verwennen

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Marché 17 bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Marché 17 geweest? Deel je ervaringen!