“Goede brasserie met ruime menukaart”
Beoordeling van Brasserie Rekruut

Brasserie Rekruut
Geclassificeerd als nr. 26 van 75 Restaurants in Turnhout
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ieder wat wils bij de Rekruut. Deze gezellige brasserie in Turnhout is een aanrader. Naast zeer vriendelijk personeel en een gezellige setting hebben ze ook een ruime kaart met voor ieder wat wils.

Datum van bezoek: maart 2020

19 februari 2020 beoordeeld

In valentijn's weekend op zaterdag avond gaan eten met mijn vriendinnen (6). Reservatie was om 18u30, wij gaven onze bestelling door om 19u. Onze gerechten om 20u25 gekregen.
Wanneer onze eten uiteindelijk op tafel was, één van ons heeft gevraagd waarom duurt 1u30 om onze eten te krijgen, waarvan wij als antwoord krijgen van de uitbater= "Het is niet waar mevrouw het was niet zo lang!!!".....
3 van ons hadden Zalm met preipuree besteld = zalm heel droog smaak naar diepvries. preipuree= smakloos, geen zout, peper, melk of botter.
1x kippenborst= een blok die heel droog was. Presentatie en smaak 0

Wij hadden al slechte retenties gehoord over de kwaliteit van eten maar toch wouden wij een kans geven aan deze restaurant. Spijtig maar wij komen nooit terug om te eten!

5 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Service was niet heel snel. Bediening deed hun best maar de keuken kon het niet goed bijbenen.
Apart menu werd bij de tafel gezet zonder uitleg.

4 februari 2020 beoordeeld

Lekker en bezorgde lunch in een aangenaam kader. Enkele nieuwe mensen in de bediening deden hun best, maar nog niet top.

17 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top avond ,
Samen met vrienden eten .
Lekker amuses , lekker eten , vers gemaakt , mooie omkadering , vlotte en super vriendelijke bediening .
Grote kaart , dus voor ieders wat wils .
En na dit alles leggen wij gewoonlijk een kaartje , meer hoeft dit niet te zijn .
Onze volgende keer zal niet lang meer duren .

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Brasserie Rekruut bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Brasserie Rekruut geweest? Deel je ervaringen!