“Lekkere lunch”
Beoordeling van Brasserie Rekruut

Brasserie Rekruut
Geclassificeerd als nr. 26 van 75 Restaurants in Turnhout
4 februari 2020 beoordeeld

Lekker en bezorgde lunch in een aangenaam kader. Enkele nieuwe mensen in de bediening deden hun best, maar nog niet top.

Datum van bezoek: februari 2020

17 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top avond ,
Samen met vrienden eten .
Lekker amuses , lekker eten , vers gemaakt , mooie omkadering , vlotte en super vriendelijke bediening .
Grote kaart , dus voor ieders wat wils .
En na dit alles leggen wij gewoonlijk een kaartje , meer hoeft dit niet te zijn .
Onze volgende keer zal niet lang meer duren .

Datum van bezoek: januari 2020
7 januari 2020 beoordeeld

Leuke brasserie. Veel keus op de kaart en verscheidene suggesties op bijkomend bord. Vlotte en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2020
3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door Carine en Paul van Bladel uitgenodigd voor een ontbijt ivm het pensioen van Carine. Dit is voor ons het 3e bezoek aan deze brasserie. Het is een erg nette brasserie die binnenkort 20 jaar bestaat. En gevestigd is aan een doorgaande weg in een woonwijk. Prima uitgebreid ontbijt, en zeker een aanrader als je Turnhout bezoekt. Helaas kan ik niks over de prijs/kwaliteit zeggen omdat wij op basis van uitnodiging zijn geweest. Dus ben je voornemens Turnhout te bezoeken en ergens een goede lunch te willen nuttigen ga hier langs. Bon appetite

Datum van bezoek: september 2019
3 september 2019 beoordeeld

Gegeten tijdens de middaglunch. Gewoon ok, niks speciaal, vuil bestek en toiletten.
Hierdoor maak ik eigen conclusies. De garçon schonk bij de helft van de mensen hun drank in bij anderen weer niet. Warm gerecht kwam later voor 1 persoon, .... Eten smaakte goed, alleen alles rond sfeer was er niet.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Brasserie Rekruut bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Brasserie Rekruut geweest? Deel je ervaringen!