“Super”
Beoordeling van Het Keizershof

Het Keizershof
Geclassificeerd als nr. 14 van 77 Restaurants in Turnhout
13 juni 2021 beoordeeld

Last minute reservatie was geen probleem, zeer vriendelijk ontvangen. Lekkere ribbetjes, echte aanrader! Vriendelijk en plezante mensen

Datum van bezoek: juni 2021

8 november 2020 beoordeeld

Nu al 3x take away donderdags besteld bij Keizershof. Ook in het voorjaar, tijdens de 1st lock down hebben we traditiegetrouw donderdag kunnen genieten van hun gerechten. Grootste deel van wat op de kaart stond hebben we dan ook al eens kunnen proeven. Geen enkel gerecht is ons tegengevallen, integendeel.
Keep up the good work !

Hopelijk kunnen we in de toekomst nog eens in de brasserie live genieten van een Iers optreden !!

Datum van bezoek: november 2020
18 oktober 2020 beoordeeld

Op weekend in Turnhout met de buren (13 personen) hadden we Keizershof geboekt voor zowel 3-gangen diner op zaterdag als een 2-gangen lunch op zondag. Ik denk dat ik voor alle personen uit onze groep mag spreken als ik zeg dat geen enkel gerecht ons ontgoocheld heeft, au contraire, ze waren allemaal super lekker en verfijnd afgewerkt. Nog een extra vermelding voor het vriendelijke personeel, de attente gastheer en de chef-kok gastvrouw die al deze lekkere gerechtjes voor ons op tafel toverde.

Stefan.

Datum van bezoek: oktober 2020
13 juni 2020 beoordeeld

Voor onze 32ste huwelijksverjaardag hadden wij gereserveerd in een restaurant aan het water in Turnhout. Bij aankomst bleek de zaak gesloten en moesten wij op zoek naar een ander adres. Omdat we vooraf 2 keuzes gemaakt hadden,zijn we direkt naar ons 2 keuze adres gereden op hoop van zeggen. Waar het eerst wat moeilijk leek om nog een tafeltje te vinden,werd er toch moeite gedaan om ons nog te helpen. We konden op het terras(geen probleem het was toch zonnig) lekker genieten van het lekker eten en de prima service ,de bediening was top en aangenaam. We zullen dit zeker onthouden om bij een volgende gelegenheid nog is langs te gaan.

Datum van bezoek: juni 2020
29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassende ontdekking!
Heerlijk en vers gegeten. Eigenaren zijn prima gastheer en -vrouw. Het omrijden waard!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Het Keizershof bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen

In Het Keizershof geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.