“Mooie zaak, lekker eten, superlieve mensen”
Beoordeling van Het Keizershof

Het Keizershof
Geclassificeerd als nr. 13 van 75 Restaurants in Turnhout
21 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het Keizershof in Turnhout is het altijd een beetje feest.... Gewoon om een lekkere pint te drinken, hun eten is ALTIJD lekker en vers, hun muziekoptredens tot in de perfectie afgewerkt, hun zomerterras rustig gelegen en gezellig vertoeven, en tenslotte de vriendelijkheid waarmee Vlad en Kim je altijd ontvangen is ongezien...
jullie leven voor jullie zaak, dat zie je en dat voel je, jammer dat sommige mensen dat soms niet zien of alles maar “gewoon” vinden tegenwoordig ...!!!!Wat respect is op z’n plaats.
Veel succes nog én:
JULLIE ZIJN KEIGOE BEZIG

Datum van bezoek: november 2018

23 augustus 2018 beoordeeld

Verscholen op een plaats waar je het niet verwacht .
Vlotte en vriendelijke bediening.
We kijken uit naar de optredens die er gegeven worden en gaan zeker nog eens langs.

Datum van bezoek: augustus 2018
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier eten voor een verjaardag. Helaas heeft de chaotische service deze avond behoorlijk beïnvloed. We bestelden met vijf de tapaschotel en wilden daarna 3 x mosselen, 1 steak en 1 kabeljauw bestellen. Gerechten die niet veel tijd vragen. Helaas hebben we een uur op onze tapa's (charcuterie, olijven, één scampi per persoon en veredelde bitterballen) moeten wachten. Daarna nog eens meer dan een uur op ons hoofdgerecht. Ondertussen was de eetlust al over en de drank op.
Toen we de chef gingen vragen waar ons eten bleef, kregen we gepikeerd te horen dat de kabeljauw in de oven zat. Bij de tapas zei hij voordien even beledigd dat het vlees vers gesneden werd. De chef die een uur doet over het snijden van salami, wat hesp en wat kaas moet daar misschien dringend behendiger in worden. De ober die de rekening kwam brengen bleef excuses verzinnen en ontkennen dat er iets is mis gegaan in de keuken, tot vervelends toe en tot het triest werd. Horeca kan hectisch zijn, maar dan moet je als zaakvoerder ook je verantwoordelijkheid nemen en niet eindeloos in discussie gaan met je klanten die al veel te lang wachten op te dure gerechten. Betere zaken zouden erkennen dat er iets is misgelopen en proberen om de avond van hun klanten nog wat op te vrolijken. Deze zaakvoerder was alleen bezig met zijn eigen imago.

Datum van bezoek: juli 2018
26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al zo lang woonachtig in de streek en pas vandaag deze verborgen parel ontdekt.
Heerlijk gegeten op een zeer rustig en gezellig terras.
Veggie en rundsburger gegeten, absolute aanrader, home made burgers, ketchup en mayonaise... wij komen snel terug!

Datum van bezoek: mei 2018
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet zo ver van de Turnhoutse Grote Markt vind je een Taverne/brasserie ( met een tof terras ) die zeker in de top drie een plaatsje verdient.
Het is een zaak met een tof, warm en speels ( er worden optredens georganiseerd ) interieur.
De zaakvoerders zijn zeer sympathieke en empathische mensen. De vriendelijkheid van het personeel heeft soms zijn ups en downs, dit is nog een klein werkpuntje.
Maar de bediening is wel heel efficiënt.
De uitbaters hebben een creatieve horecavisie en dat merk je, er valt op het muzikale/culinaire vlak altijd wel iets te beleven.
De gerechten zijn zeer degelijk en je krijgt mooie smakelijke porties.
Ik had graag de maximum waardering gegeven maar de prijs heeft me tegengehouden om dit te doen.
De eerlijkheid gebied om te vermelden dat er ook tijdens de weekdagen speciale dagen worden ingericht waar je op die dag b.v. mosselen, steak, ribbetjes... kan eten tegen gereduceerde prijzen.
Een bezoek aan dit etablissement zal u zeker niet ontgoochelen.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Het Keizershof bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen

In Het Keizershof geweest? Deel je ervaringen!