“Super lekker, heel gastvrij en vegetariërvriendelijk”
Beoordeling van flames

flames
Geclassificeerd als nr. 3 van 76 Restaurants in Turnhout
Keukens: Iraans
2 weken geleden beoordeeld

Super lekker, heel gastvrij en vegetariërvriendelijk.
Ontzettend warm ontvangst, heerlijk eten en ruim genoeg. Bediening was excellent.

2 weken geleden beoordeeld

Het was heerlijk vertoeven in dit gezellig restaurant in hartje Turnhout.

Je wordt vanaf aankomst verwend door de gastvrijheid en aangename sfeer. Bovendien is het eten subliem en een ruim aanbod voor ieder wat wils.

Bedankt voor de fijne avond! Wij komen zeker nog eens terug.

2 weken geleden beoordeeld

Samen met mijn familie heb ik in dit restaurant kunnen genieten van het heerlijke eten en de warme sfeer. Op het terras waan je je in zuiderse sferen. Ik ben positief verrast van het lekkere eten, de vriendelijke bediening, de huiselijke sfeer en de gastvrijheid. Bedankt voor deze fijne ervaring!

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen en super warm ontvangen door de gastvrouw. Eens we aan tafel zaten op het gezellige terras, werden er al snel enkele hapjes aangeboden. Stuk voor stuk heerlijk!

De joojeh kabob was enorm lekker en een enorme aanrader!

Vraag ook zeker naar whisky suggesties van de chef!

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het was lekker, en een heel gezellige locatie. De joojey kip was zeker een aanrader. Zeer vriendelijke en snelle bediening

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die flames bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen

In flames geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.