“Lekker eten en het toppunt van gastvrijheid.”
Beoordeling van flames

flames
Geclassificeerd als nr. 3 van 77 Restaurants in Turnhout
Keukens: Iraans
6 juni 2021 beoordeeld

Samen met mijn familie heb ik in dit restaurant kunnen genieten van het heerlijke eten en de warme sfeer. Op het terras waan je je in zuiderse sferen. Ik ben positief verrast van het lekkere eten, de vriendelijke bediening, de huiselijke sfeer en de gastvrijheid. Bedankt voor deze fijne ervaring!

6 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen en super warm ontvangen door de gastvrouw. Eens we aan tafel zaten op het gezellige terras, werden er al snel enkele hapjes aangeboden. Stuk voor stuk heerlijk!

De joojeh kabob was enorm lekker en een enorme aanrader!

Vraag ook zeker naar whisky suggesties van de chef!

6 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was lekker, en een heel gezellige locatie. De joojey kip was zeker een aanrader. Zeer vriendelijke en snelle bediening

Datum van bezoek: mei 2021
6 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk en lekker gegeten!
Mooi terras om gezellig met vrienden te zitten.
Lekker zelfgemaakt Perzisch ijs als nagerecht.

5 oktober 2020 beoordeeld

Wij hebben de charing plates gekozen om een totaalaanbod te hebben van de Iraanse gerechten. Super!!! Saffraan was bij ons enkel gekend uit onze kinderjaren in de rijstpap van onze ouders. Is superlekker in ijs! Voor herhaling vatbaar! De passie waarmee de mama en dochter praten over de gerechten is zalig!

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die flames bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen

In flames geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.