“Lekker, vriendelijk en gezellig ”
Beoordeling van flames

flames
Geclassificeerd als nr. 3 van 77 Restaurants in Turnhout
Keukens: Iraans
6 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk en lekker gegeten!
Mooi terras om gezellig met vrienden te zitten.
Lekker zelfgemaakt Perzisch ijs als nagerecht.

Datum van bezoek: juni 2021

5 oktober 2020 beoordeeld

Wij hebben de charing plates gekozen om een totaalaanbod te hebben van de Iraanse gerechten. Super!!! Saffraan was bij ons enkel gekend uit onze kinderjaren in de rijstpap van onze ouders. Is superlekker in ijs! Voor herhaling vatbaar! De passie waarmee de mama en dochter praten over de gerechten is zalig!

Datum van bezoek: oktober 2020
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten
Geweldige bediening
Een heerlijke ervaring het is een beetje thuis komen
Blablablablanlablab

Datum van bezoek: september 2020
11 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker. Hebben gekozen voor Sharing menu. Voeg daarbij de vriendelijke bediening en het kan niet stuk. Meer dan tevreden. Aanrader.

Datum van bezoek: juli 2020
7 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelooflijk netjes en vriendelijk. Tevens zeer fijne keuken. Een ontdekkingsreis maar zeer smaakvol en echt genieten.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die flames bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen

In flames geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.