“Ongelofelijk ”

flames
Geclassificeerd als nr. 3 van 75 Restaurants in Turnhout
Keukens: Iraans
4 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelofelijk goede bediening! Zeer lekker en verrassend! We hebben de sharing menu gegeten, deze was top!

Datum van bezoek: december 2019

24 november 2019 beoordeeld

Een vriendelijke bediening. Wij hadden het ontdekkingsmenu, de uitleg voor gekregen. Sommige gerechten waren voor ons al bekend maar wij wilden het nog in Flames te proeven. Veel hapjes. Een lekkere rijst,soepje,kaviaar van aubergine. Wij hadden zeker genoeg gegeten maar ik had gevoel dat er een beetje te veel van alles was. Ik zou toch meer accenten in het menu waarderen. Ik ben toch blij voor deze aangename avond in Flames en dankbaar aan mensen die een stuk van hun nationale keuken aan de anderen durven te laten zien en laten proeven .

Datum van bezoek: november 2019
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijke keuken. Lekker, vers. Niets op aan te merken. Ontzettend vriendelijke bediening. We namen het ontdekkingsmenu. Een heel faire prijs om zowat alle gerechten van de kaart te degusteren. Interieur is niet helemaal onze smaak, maar past prima in concept.

Datum van bezoek: juli 2019
12 mei 2019 beoordeeld

We zijn hier al enkele keren geweest en het is en blijft de moeite van het terugkomen waard! De zaak is heel verzorgd, Je wordt er supervriendelijk ontvangen en de bediening is eveneens heel vriendelijk. Het eten en drinken is niet te duur en bovenal van uitstekende kwaliteit. Van een bezoekje aan Iraans restaurant Flames krijg je zeker geen spijt! Een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
14 april 2019 beoordeeld

De eigenaars en hun kinderen zijn zeer vriendelijk. Je voelt je erg welkom. Wij zijn hier nu reeds 2 x geweest en nog nooit teleurgesteld geweest. Het vlees is hier zeer lekker, kan zeker de mixed grill aanraden. De porties zijn aanzienlijk, hier kom je niet met honger van tafel. Volgende keer gaan we voor het sharing menu !

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die flames bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen

In flames geweest? Deel je ervaringen!