“Geweldig restaurant”
Beoordeling van Puur

Puur
Geclassificeerd als nr. 1 van 77 Restaurants in Turnhout
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een top keuken. We aten hier reeds de menu en het was perfect. We hebben zeer lekker gegeten en alles was netjes en verzorgd. Prijskwaliteit is dit restaurant top. Zeker een aanrader. Je moet zeker de menu eens pakken.

Datum van bezoek: juni 2021

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische beleving. Pareltjes van kleine en grote gerechten. Ontzettend d moeilijk te omschrijven. Je moet het zelf ervaren en beleven. Pareltje.

Datum van bezoek: juli 2021
12 juni 2021 beoordeeld

Als veganisten werden wij gisteren echt verwend bij Puur. De gerechten waren origineel, smaakvol en een streling voor het oog. In andere etablissementen zijn we al vaak teleurgesteld naar huis gegaan. Gewoon het vlees of de vis weg laten bij de courante gerechten, is niet waar wij op zitten te wachten. Van een flauw slaatje worden wij ook niet warm. Wij willen graag ook nog nieuwe smaken en gerechten leren kennen. De chef van Puur heeft gezocht naar volwaardige, lekkere en afwisselende gerechten en ze waren stuk voor stuk erg lekker, van bij de hapjes tot aan het nagerecht. Twee van onze gezinsleden zijn niet-vegan en hebben ook erg genoten! Met dank aan de chef die zoveel moeite heeft gedaan om ons allemaal culinair te verwennen! We komen zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2021
9 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische ontdekking, dit verborgen pareltje in Turnhout. Plates to share, eerder Pintxos dan tapas maar altijd met de nadruk op bijzondere smaken. Bij goed weer op het terras waan je je meteen in het zuiden. Heel vriendelijke bediening en democratische prijzen. Absolute aanrader.

Datum van bezoek: mei 2021
26 september 2020 beoordeeld

Mooie zaak, correcte bediening in Corona tijden ( sic ), de kaart verwijst naar zuiders eten maar dit is eigenlijk toch wel redelijk beperkt, er is zoveel meer te beleven daar. Hetgene men aan tafel brengt is een beetje verfijnder of anders gezegd minder expressief dan de zuiderse referenties (lees : subtieler met look, pimenton, olijfolie, pepers, etc ,... ) De prijzen zijn spijtig genoeg wel wat duur voor datgene wat men aan tafel brengt, en ja , je zit hier niet niet in de Casco Viejo van Bilbao of aan de Concha in San Sebastian, maar het doet wel een beetje denken aan het Zuiderse genieten van eten, dat is al een verdienste op zich.
Minpunt : de vreselijke lounge muziek. Er zijn vele zuiderse alternatieven. :-)

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Puur bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Puur geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.