“Vakantiegevoel dicht bij huis”
Beoordeling van Puur

Puur
Geclassificeerd als nr. 1 van 76 Restaurants in Turnhout
9 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische ontdekking, dit verborgen pareltje in Turnhout. Plates to share, eerder Pintxos dan tapas maar altijd met de nadruk op bijzondere smaken. Bij goed weer op het terras waan je je meteen in het zuiden. Heel vriendelijke bediening en democratische prijzen. Absolute aanrader.

Datum van bezoek: mei 2021

26 september 2020 beoordeeld

Mooie zaak, correcte bediening in Corona tijden ( sic ), de kaart verwijst naar zuiders eten maar dit is eigenlijk toch wel redelijk beperkt, er is zoveel meer te beleven daar. Hetgene men aan tafel brengt is een beetje verfijnder of anders gezegd minder expressief dan de zuiderse referenties (lees : subtieler met look, pimenton, olijfolie, pepers, etc ,... ) De prijzen zijn spijtig genoeg wel wat duur voor datgene wat men aan tafel brengt, en ja , je zit hier niet niet in de Casco Viejo van Bilbao of aan de Concha in San Sebastian, maar het doet wel een beetje denken aan het Zuiderse genieten van eten, dat is al een verdienste op zich.
Minpunt : de vreselijke lounge muziek. Er zijn vele zuiderse alternatieven. :-)

Datum van bezoek: september 2020
4 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een donderdagavond hebben wij de 5gangen menu genomen. Wij werden vriendelijk ontvangen en het concept werd ons duidelijk uitgelegd. Bij het 5 gangen menu hebben we genoten van lekkere vis en vleesgerechtjes. Alles was echt wel lekker en de porties waren zeker groot genoeg. Wij hadden zeker genoeg gegeten. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2020
22 juni 2020 beoordeeld

Mooie en gezellige zaak met een mooi terras.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Verrassende internationale gerechtjes, mooi gepresenteerd.

Datum van bezoek: juni 2020
26 januari 2020 beoordeeld

Je kan a la tapa alle heerlijke gerechten proeven. Het terras is ook heel een. Parking aan de achterkant is ook gemakkelijk. Niet ver van de groene strook in turnhout

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Puur bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Puur geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.