“Subliem”

Cucinamarangon
Geclassificeerd als nr. 7 van 77 Restaurants in Turnhout
Keukens: Italiaans
1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, top bediening en echt een heerlijke sfeer. Leek net een film! Wij komen hier zeker vaker terug, alles klopt. Super chapeau, nog weken van na genoten!

Datum van bezoek: maart 2020

13 maart 2020 beoordeeld

Een zeer vriendelijke en aangename verwelkoming, leuke presentatie van de gerechten, uitstekende wijnkeuze door de gastvrouw bij de gerechten.
De risotto is een echte aanrader
Een top Italiaans restaurant

Datum van bezoek: maart 2020
9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De warme ontvangst, de vriendelijke bediening en het overheerlijke eten maken een avond Cucinamarangon steeds weer een “blijmaak”moment.

Datum van bezoek: februari 2020
15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met ons team hartelijk ontvangen en geweldig vriendelijk bediend. Omfat we met zovelen waren (8), was alacarte geen optie, alle begrip daarvoor. Het menu was heerlijk, op smaken niets aan te merken, genieten. Maar het mocht iets meer zijn, we gingen net niet met honger van tafel.
Misschien kan de akoestiek in de zaal wel eens iets gebruiken want als het vol zit, is het nogal lawaaierig.
Maar het blijft wel een aanrader voor wie heerlijk wil eten.

Datum van bezoek: december 2019
9 oktober 2019 beoordeeld

Verleid door de mooie foto's en de setting hadden we beslist om naar Cucinamarangon te gaan. We werden hartelijk verwelkomd door de gastvrouw. Helaas voldeed het eten niet echt aan onze verwachtingen.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Cucinamarangon bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Cucinamarangon geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.