“Wat zijn we weer vertroeteld”
Beoordeling van Cucinamarangon

Cucinamarangon
Geclassificeerd als nr. 8 van 75 Restaurants in Turnhout
Keukens: Italiaans
9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De warme ontvangst, de vriendelijke bediening en het overheerlijke eten maken een avond Cucinamarangon steeds weer een “blijmaak”moment.

Datum van bezoek: februari 2020

15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met ons team hartelijk ontvangen en geweldig vriendelijk bediend. Omfat we met zovelen waren (8), was alacarte geen optie, alle begrip daarvoor. Het menu was heerlijk, op smaken niets aan te merken, genieten. Maar het mocht iets meer zijn, we gingen net niet met honger van tafel.
Misschien kan de akoestiek in de zaal wel eens iets gebruiken want als het vol zit, is het nogal lawaaierig.
Maar het blijft wel een aanrader voor wie heerlijk wil eten.

Datum van bezoek: december 2019
9 oktober 2019 beoordeeld

Verleid door de mooie foto's en de setting hadden we beslist om naar Cucinamarangon te gaan. We werden hartelijk verwelkomd door de gastvrouw. Helaas voldeed het eten niet echt aan onze verwachtingen.

27 augustus 2019 beoordeeld

hadden de lunchversie genomen, beetje aangepast aan onze wensen. Heel lekker en vooral de manier waarop men met de gasten communiceert is uniek. heel speels, soms uitdagend maar altijd respectvol. kom hier altijd graag terug

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk in Cucina Marangon gegeten! De lunch was heerlijk en verfijnd en de ontvangst hartelijk en aangenaam. Vreemd dat het zo lang op onze lijst heeft gestaan, we gaan zeker snel terug.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Cucinamarangon bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Cucinamarangon geweest? Deel je ervaringen!