“Eenvoudig maar goed restaurant”
Beoordeling van Il Gusto

Il Gusto
Geclassificeerd als nr. 12 van 77 Restaurants in Turnhout
Keukens: Italiaans
4 weken geleden beoordeeld

We boekten vooraf dit restaurant voor onze tweedaagse in Turnhout; Il Gusto bevindt zich in een zijstraat van de Markt.
Het is een klein sober restaurant en zelfs op donderdagavond zaten de tafeltjes vol.
We werden hartelijk verwelkomd; We namen een prosecco als aperitief, het waren heerlijke bubbels.
We deelden een voorgerecht , de vitello Tonato en dat was perfect.
De wijn die we kozen was niet meer beschikbaar maar we vertrouwden op de keuze van de eigenaar. Er kwam een super lekkere wijn uit Puglia op tafel
Als hoofdgerecht kozen we uit de suggesties een pasta met zalm en scampi’s , evenzeer voortreffelijk
Enkel de koffie achteraf was wat minder
We apprecieerden de vriendelijke bediening, correcte prijs kwaliteitsverhouding en rust.
Een adresje om terug te keren bij een volgend bezoek aan Turnhout

Datum van bezoek: juni 2021

30 september 2020 beoordeeld

Prima ontvangst, mooi interieur! Pasta van de dag werd zonder moeite vervangen door vlees i.p.v. vis. Harmonieuze ploeg

Datum van bezoek: september 2020
21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar stijlvol ingericht. Eerder beperkte keuze aan échte Italiaanse gerechten: eenvoudig en vol smaak. Vriendelijke mens ook.

Datum van bezoek: augustus 2020
29 juni 2020 beoordeeld

Ik ga met mijn familie al jaren naar de IL gusto en ik vind het het beste restaurant in omstreken. Als je echt wilt genieten van de Italiaanse kookkunst ik zeg u je hebt 1 adress de IL gusto.
Het is niet alleen lekker maar ze hebben een warme onthaal.
Chapeau voor de IL gusto

Datum van bezoek: juni 2020
18 juni 2020 beoordeeld

Kleine zaak, ietwat onopvallend. Gezellig.
Al verschillende keren geweest, steeds superlekker eten.
Net dat ietsje meer qua smaak dan in een gemiddeld Italiaans restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Il Gusto bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen

In Il Gusto geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.