“Heerlijk, no nonsens”

Il Gusto
Geclassificeerd als nr. 12 van 75 Restaurants in Turnhout
Keukens: Italiaans
21 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en gastvrij. De bediening is subliem. Heel vriendelijke jonge dame, die zich profileert als een warme gastvrouw. Lekkere verse producten. Meer dan waar voor je geld.

Datum van bezoek: maart 2019

16 december 2018 beoordeeld

Onze groep was gecharmeerd door de lekkere pasta’s, maar de pizza viel wat tegen en smaakte aangebrand. Basic bediening in een lawaaierig kader. De Siciliaanse huiswijn was zijn prijs waard.

Datum van bezoek: december 2018
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super Italiaan!we hebben er pizza komen halen maar we komen zeker nog eens langs om binnen te eten.Interieur echt gezellig om eens met vrienden te komen eten.Iets duurder dan gemiddeld maar kwaliteit mag wat meer kosten.

Datum van bezoek: augustus 2018
9 juli 2018 beoordeeld

Het is een klein en gezellig restaurant. De bediening is heel vriendelijk. Als hapje kregen we een lekkere bruscetta. Mijn vriend en ik hebben elk een pizza gegeten, super lekker! Prijs kwaliteit is top!

Datum van bezoek: juli 2018
16 mei 2018 beoordeeld

zeer vriendelijke bediening ,zeer lekkere pasta (van de dag) ,een aanrader, en de prijs valt heel goed mee !

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Il Gusto bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen

In Il Gusto geweest? Deel je ervaringen!