“Top”

Cafe & Restaurant Efeze
Geclassificeerd als nr. 24 van 75 Restaurants in Turnhout
Keukens: Turks
31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten,vriendelijke bediening.
Al een paar keer gaan eten,en het elke keer zeer lekker.Vlees en Vis

Datum van bezoek: mei 2019

19 mei 2019 beoordeeld

Als je deze zaak binnenkomt wordt je door de uitbater op een discrete en heel vriendelijke manier ontvangen en hij probeert je het op alle manieren zo aangenaam mogelijk te maken. Het eten is zonder meer goed tot uitstekend en kleine aanpassingen aan de gerechten zijn (als het niet TE druk is) normaal geen probleem, zolang men niet expres de moeilijke muggenzifter gaat uithangen. De prijzen zijn zeer redelijk; je krijgt zeker wel waar voor je geld.
Ik kom hier al verscheidene jaren en heb de meeste dingen op de menukaart al genomen. Gisteren had ik voor de eerste keer lamskroon besteld en in plaats van de gebruikelijke aardappeltjes en bulgur heb ik om wat pasta gevraagd, wat geen probleem was. De lamskroon was om duimen en vingers af te likken! Zaaaalig!

Datum van bezoek: mei 2019
8 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerecht was oké. Hoofdgerecht 4 sporten vlees. Volgens kaart kipfilet, dit was dijenvlees, lamsvlees dit was schaap. Niet op smaak, weinig kruiden. Ik zal hier niet terug komen.

Datum van bezoek: december 2018
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn gisteren hier komen eten met een bon via vakantieveilingen. Het drie-gangen menu bestond uit linzen- op tomatensoep, steak of kippenspies en een ijsje.

Hoewel ik aanvankelijk kritisch was voor dit soort formules, en het menu mij niet echt mediteraan leek, werden al mijn vooroordelen ontkracht. Heerlijke soep en kippenspiesje met een appel-honingsausje. We namen ook nog een turks broodje als hapje (gratis voor iedereen vermoed ik, maar 4 euro in deze formule), wijn en koffie en moesten ong 25 euro betalen. Met twee dus lekker goed en gezellig gegeten voor om en bij de 50 euro.

Zeker een aanrader. Ons zien ze daar nog.

Datum van bezoek: augustus 2018
6 augustus 2018 beoordeeld

Wie van lekker en toch betaalbaar eten houdt?
Is aan dit adres zeker op zijn plaats.
Men serveert er de wereldkeuken evenals andere lekkere gerechten.
En dit steeds aan een zeer scherpe prijs!!!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Cafe & Restaurant Efeze bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Cafe & Restaurant Efeze geweest? Deel je ervaringen!