“Aangenaam interieur, en zeer lekker”
Beoordeling van St-Joseph

St-Joseph
Geclassificeerd als nr. 30 van 77 Restaurants in Turnhout
4 weken geleden beoordeeld

Mooi en rustig interieur, vlotte en vriendelijke bediening. De rundscarpaccio (16 euro) is puur basic, met alleen ruccola, kaas en een dressing, maar wel zeer lekker! De rode huiswijn is goed, maar kost wel een stevige 5 euro voor een glas.

Datum van bezoek: juli 2021

23 februari 2020 beoordeeld

Gisteren bij toeval beland in Brasserie Sint Joseph op de grote Markt in Turnhout.
Heerlijk gegeten in een bijzondere sfeer.
Aanrader de huisgemaakte Garnalen kroketten en de Kaaskroketten met een te gekke salade.
Prima relaxte bediening.

Datum van bezoek: februari 2020
30 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige en zeer voortreffelijke Belgische keuken. Heerlijke kreeft met look. Zeer zacht en met een heerlijk zelf gesneden portie frietjes.
Ook nadien een behoorlijke dame blanche.

Datum van bezoek: december 2019
23 november 2019 beoordeeld

St-Joseph is voor ons een vast gegeven in Turnhout. Gastvrouw Kathleen ontvangt ons altijd gastvrij. Het lunch menu ziet er prima uit maar we kiezen toch voor een mooi stukje vlees. Vooraf een mondvermaakje met een ham/bosui slaatje. De entrecote en de filet pur zijn prima bereid. Met de prima wijnen was het wederom een geslaagde lunch.

Datum van bezoek: november 2019
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een familiebijeenkomst onverwacht hier terecht gekomen.
Bij nazomertemperatuur nog op t terras gezeten.
De tafel werd met linnen gedekt, dat geeft n echt uit gevoel.
We hebben genoten van de mosselen met look, erg lekker, prachtige kwaliteit.
Een vlotte aangename bediening.
Jammer dat we er ver vandaan wonen, anders zouden we zeker terug komen.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die St-Joseph bekeken, bekeken ook

In St-Joseph geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.