We kwamen na een lange fietstocht aan bij dit hotel. Redelijk vriendelijk onthaald en we mochten onze fietsen plaatsen in een pand dat ze net nieuw hadden opgekocht (om extra kamers in te maken?)
Zeer vreemde indruk toen we naar onze kamer gingen, alle deuren van de kamers bleken open te staan en tot onze verbazing waren er maar 3 kamers in heel het hotel bezet. De badkamers was ouderwets en niet echt comfortabel, maar de bedden waren een ramp. We hadden een matras die veel te groot was voor de boxspring eronder waardoor we een hele nacht niet mochten bewegen of we lagen op de grond. In de 'room service' stond dat er beneden een frisdrankenautomaat was. Toen ik mijn vriend naar beneden stuurde achter een lekker drankje kwam hij even later terug boven ' de man van de receptie zegt dat er geen automaat is'. Ik las het zinnetje uit de roomservicebijbel (eindeloos veel pagina's ) voor en hij trok voor een tweede maal naar beneden. Ditmaal kreeg hij van reactie 'oei ik was het vergeten, ik werk hier nog maar een half jaar' :-) Het ontbijt was niet ons ding, veeeel te veel keuze, en niet de meest kwalitatieve producten. Als je je dan nog eens bedenkt dat dit voor max 6 gasten allemaal klaarstaat kan dit niet anders dan een verliespost zijn. Croissants waren van de dag ervoor. Bij het uitchecken lieten we vallen dat de matras echt zeer oncomfortabel was doordat die te groot was en dan kregen we de reactie 'oei, er zijn nieuwe bedden en er was eentje dat fout geleverd was. Jullie hebben deze kamer gekregen'. HOE IN GODSNAAM IS DAT MOGELIJK ALS ER MAAR 3 KAMERS BEZET ZIJN? Worden die sleutels dan niet verborgen tot de kamers in orde zijn? Gelukkig kunnen we er achteraf om lachen maar zijn geld was het niet waard. Hierdoor geen andere best westerns meer voor ons in de toekomst. Zeer vreemd dat dit hotel 4 sterren kan hebben, voor ons eerder een basic 2 sterren...