“Héérlijke lunchpauze”
Beoordeling van Aroma

Aroma
Geclassificeerd als nr. 7 van 75 Restaurants in Turnhout
15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vóór ons museumbezoek (Taxandria) even Tripadvisor raadplegen voor een leuk adresje om te lunchen. Ja hoor, top, heerlijke gerechtjes (foccacia's, pasta's, garnaalkroketten, croque's, ...) in een leuk kader. Boven is de akoestiek niet top maar wellicht heeft dat meer te maken met enkele luidruchtige jonge Turnhoutenaars die wilden opvallen...

Datum van bezoek: februari 2020

24 september 2019 beoordeeld

Leuke tent maar de gerechten zouden beter moeten zijn. Koekjes en dergelijke bij de koffie zouden in zo een zaak toch wel zelf gemaakt moeten zijn. Jammer maar dit is een werkpunt.

Datum van bezoek: juni 2019
Dorien J, Eigenaar van Aroma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

jammer dat u dit zo ervaren heeft, alles is bij ons huisgemaakt. We doen hier echt ons best voor en blijven er aan werken. ;-)

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig koffiehuis in het centrum van Turnhout waar je lekker kan ontbijten.
Verschillende soorten brood, broodjes, huisgemaakte beleg, ... gewoonweg heerlijk. Je mag zo veel bijvragen als je wil. Veel soorten thee, lekker koffie.
Zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019

Bedankt!

8 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig koffie/thee huis.
Je kan hier ontbijten en lunchen .
De Brusselse wafels zijn vers gebakken en super lekker.

Datum van bezoek: mei 2019
14 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je een prima ontbijt krijgen, redelijk vlotte bediening en een ruime keus. Jammer is dat de tafels erg dicht op elkaar staan, waardoor het erg druk en vol overkomt. Het assortiment is ruim, maar gezien de relatief hoge prijs, geen 'wow' ervaring.

Alles bij elkaar hebben we een fijne ochtend gehad, maar ik denk niet dat we dit als een regelmatig evenement gaan plannen.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Aroma bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Aroma geweest? Deel je ervaringen!