“Boodschappen doen”
Beoordeling van Aroma

Aroma
Geclassificeerd als nr. 7 van 75 Restaurants in Turnhout
26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Daar we heden redelijk vroeg in Turnhout enkele boodschappen moesten doen hadden we, mijn man en ik, afgesproken dat we in deze gelegenheid zouden gaan ontbijten. Het was er al flink druk en gelukkig was er nog een tafeltje voor 2 personen vrij. Na het bestuderen van de menukaart besloten we enkele broodjes en een croissant te eten. Mijn man nam een roereitje met spek. De broodjes waren zeer lekker en knapperig. Het beleg, voor mij was dat ham, was voldoende en smaakte prima. De croissant was ook goed maar het was wel jammer dat daar geen schoteltje met wat jam of zo bij was. Toch vond ik hem wel lekker, zelfs alleen met wat boter erbij. Mijn koffie, latte machiata, was ook prima. Ik heb echt genoten van het ontbijtje. Bij gelegenheid komen we zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2018

3 maart 2018 beoordeeld

Zeer lekker gegeten met een vriendelijke bediening er bovenop, meer moet dat niet zijn. Een aanrader in Turnhout !

Datum van bezoek: februari 2018
18 februari 2018 beoordeeld

Met 2 personen hebben we hier een ontbijt besteld, "ontbijt 1". Dit ontbijt was tot in de puntjes af. Verse broodjes, ontbijtkoeken, huisbereide confituur + choco, verschillende soorten kaas + charcuterie, koffie/thee, yoghurt,... Prijs/kwaliteit is deze plek echt een aanrader! Ook op de bediening hoefde niet gewacht te worden, wat een service!
Tip: Probeer zeker hun specialere koffie's, één van de betere koffie's dat ik al gedronken heb. Hier komen we zeker vaker.

Datum van bezoek: februari 2018
4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd met vriendinnen voor ontbijt.
Broodjes werden afgebakken, niet vers van de warme bakker. Waren ook koud aan binnenkant. Eitje met spek was te hard gebakken.
Ze voorzien speciale kinderontbijtjes, wat leuk is. Een speelhoekje voor de kinderen zou dan ook fijn zijn. Gelukkig hadden we zelf vanalles bij.
Heel prijzig voor hetgeen je krijgt.

Datum van bezoek: februari 2017
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ontbeten.
Ruime keuze er alles ruim voldoende geserveerd. Alles van goede kwaliteit . Best wel reserveren

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Aroma bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Aroma geweest? Deel je ervaringen!