“Een Valentijns etentje hadden we beiden nog tegoed dus hadden we het restaurantje snel gekozen.”
Beoordeling van Restaurant Becherelle

Restaurant Becherelle
Geclassificeerd als nr. 11 van 75 Restaurants in Turnhout
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
17 februari 2018 beoordeeld

Eerst even checken met een reservatie want zaterdagavond , we hadden geluk nog juist een tafeltje voor 2 op het afgesproken uur.
De mooi gedektte tafeltjes nodigden weer uit om ons weer eens te laten verwennen met de cullinaire talenten van de chefkok , is de broer van de eigenares Hilde.
Een eenvoudige kleurige gerbra deed ons ooglonkend denken aan de komende lente.
De bediening was weer top en Hilde stelde de suggestie van de dag voor.
Het was kabeljauwhaasje met pastinaak , knolselder en zeeasperges ook zeekraal genoemd .
Heel lekker klaargemaakt met een heerlijk sausje.
De avond was weer meer dan geslaagd bij de keuze van dit uitstekend gezellig restaurantje.

Datum van bezoek: februari 2018

14 februari 2018 beoordeeld

Wij hebben lekker genoten van een prima ontbijt.Alles was prima gepresenteerd in een gezellige omgeving.

Datum van bezoek: februari 2018
5 januari 2018 beoordeeld

Verwend van A tot Z , no nonsens keuken , je krijgt wat je verwacht, pure eerlijke keuken , klassiekers van weleer gewoon top !! Zeer attente bediening.
Hier kom ik terug.

Datum van bezoek: januari 2018
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kleinschalig restaurant oogt zeer clean en de tafels zijn zeer punctueel gedekt.
Je wordt ontvangen op een zeer correcte, spontane en vriendelijke manier, een glimlach wordt u gratis aangeboden.
Het is aangenaam vertoeven in dit etablissement.
De menukaart is geen encyclopedie maar is voorzien van een beperkt aantal traditionele verse Belgische gerechten.
Toch even melden dat de menukaart regelmatig wordt aangevuld met seizoensgebonden gerechten.
Dit is een absolute meerwaarde!
De gerechten worden op een klassieke manier opgediend maar een enorm pluspunt zijn de verse ingrediënten.
Ik heb deze zaak tweemaal bezocht en dit is mijn eerste recensie omdat ik toch wou weten of de fout die de eerste keer werd gemaakt zich opnieuw herhaalde.
Helaas, het bijkomend bestek dat uit de keuken kwam was ijskoud, dit moet dringend worden bijgestuurd.
Dit werd gemeld aan de bediening maar het antwoord was niet bevredigend.
De (h)eerlijkheid gebied om te melden dat al de gerechten op de juiste temperatuur werden aangeboden.
Dit is een eetgelegenheid waar je op een eenvoudige en bijzonder lekkere manier kan eten tegen een aanvaardbare prijs.

Datum van bezoek: december 2017
23 december 2017 beoordeeld

Een eenvoudig rijhuis verbouwd als gezellig ingericht restaurantje ,best reserveren want de mensen weten de weg er naartoe. Heel vriendelijke bediening door de eigenares en dienster zelf . Met aangepaste lekkere wijnen. Heel lekker eten met seizoensgebonden groenten enz.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Restaurant Becherelle bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen

In Restaurant Becherelle geweest? Deel je ervaringen!