“perfecte prijs-kwaliteit verhouding, ook bij take away”
Beoordeling van Amu

Amu
Geclassificeerd als nr. 4 van 76 Restaurants in Turnhout
Keukens: Mediterraan, Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

we lieten ons met vriendinnen verrassen door de 5 gangen-box en genoten van het netjes geserveerde eten. niet evident om bij take away zo'n kwaliteit te serveren dat ook nog eenvoudig op te warmen is. ook de hoeveelheden waren echt Ok.

Datum van bezoek: mei 2021

14 februari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Plots is de lockdown zo erg niet meer. Fantastisch “take-away” verrassingsmenu afgehaald met 6 overheerlijke gerechtjes. Absolute topklasse!

14 februari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk valentijnsmenu.
Super gerechtjes om thuis van te genieten.
Mooi samengestelde gerechten en gemakkelijk zelf op te warmen!
De bijgeleverde aankleding van onze feesttafel en de lekkere wijnen... wij hebben er enorm van genoten.
Dikke aanrader!!! Dank je wel

4 februari 2021 beoordeeld

Fantastische afhaalmenu... 6 verrassende, fijne, super lekkere gerechtjes met de optie van een dessert (wat wij natuurlijk genomen hebben).
Alles netjes en handig verpakt, duidelijke instructies en super makkelijk... geen gedoe...
Echt een aanrader!!!!

30 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond ons laten verwennen met de box van 6 amukes thuis. Uiteenlopende gerechten die stuk voor stuk zijn gemaakt om vingers bij af te likken. Ze zijn makkelijk op te warmen en supermooi gepresenteerd. Met het concept van kleine hapjes heb je de hele avond plezier met deze te ontdekken.
Echt op restaurant kunnen gaan is natuurlijk top, maar dit is zeker een goed alternatief. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: januari 2021

Reizigers die Amu bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Amu geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.