“Plots is de lockdown zo erg niet meer”
Beoordeling van Amu

Amu
Geclassificeerd als nr. 4 van 76 Restaurants in Turnhout
Keukens: Mediterraan, Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 februari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Plots is de lockdown zo erg niet meer. Fantastisch “take-away” verrassingsmenu afgehaald met 6 overheerlijke gerechtjes. Absolute topklasse!

14 februari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk valentijnsmenu.
Super gerechtjes om thuis van te genieten.
Mooi samengestelde gerechten en gemakkelijk zelf op te warmen!
De bijgeleverde aankleding van onze feesttafel en de lekkere wijnen... wij hebben er enorm van genoten.
Dikke aanrader!!! Dank je wel

4 februari 2021 beoordeeld

Fantastische afhaalmenu... 6 verrassende, fijne, super lekkere gerechtjes met de optie van een dessert (wat wij natuurlijk genomen hebben).
Alles netjes en handig verpakt, duidelijke instructies en super makkelijk... geen gedoe...
Echt een aanrader!!!!

30 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond ons laten verwennen met de box van 6 amukes thuis. Uiteenlopende gerechten die stuk voor stuk zijn gemaakt om vingers bij af te likken. Ze zijn makkelijk op te warmen en supermooi gepresenteerd. Met het concept van kleine hapjes heb je de hele avond plezier met deze te ontdekken.
Echt op restaurant kunnen gaan is natuurlijk top, maar dit is zeker een goed alternatief. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: januari 2021
18 augustus 2020 beoordeeld

Over het algemeen: heerlijke keuken, zalig concept.

De 8 gerechtjes van het verrassingsmenu waren super lekker. We hadden het idee dat de cévishe na de watermeloen - feta mocht komen, maar dat is een klein detail. Alle 8 gerechten waren perfect afgekruid, onze smaakpapillen hebben genoten.

Ik ben nog altijd aan het dromen over het overheerlijke dessert!!

De bediening was ok. Ze was geen echte verkoper en hield zich een beetje afzijdig. Het was wel heel aangenaam dat de chef af en toe aan tafel kwam, dat gaf een aangenaam gevoel.

Lekkere Italiaanse wijn gedronken.

Aanrader!!!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Amu bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Amu geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.