“Beter dan de reviews!!”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 april 2021 beoordeeld

Als ik hier de reviews begon te lezen, werd ik bang om te bestellen. Keek dan naar andere plaatsen, maar deze hadden even slechte commentaren. Dan toch maar besteld en blij dat ik het heb gedaan!

Ribben besteld en deze waren fantastisch! Mijn vrouw pasta met scampi. Zelfde verhaal! Commentaar van mijn vrouw: ze zouden hiervoor gerust meer geld mogen vragen en ter compensatie wat extra scampi's erbij doen.

Als we ooit terug in de omgeving zijn, bestellen we direct terug van daar!

Datum van bezoek: april 2021

5 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een tomaat garnalen salade gegeten en mijn man een pizza. Hij vroeg extra pikante pepers en look. Hij kreeg 2 "potjes saus", pikante en look. Ook was de pizza zeer nat, maar wel lekker van smaak. Mijn garnalen hadden geen smaak. We hebben dit vermeld en ze gaven me gelijk. "Er was iets mis met de garnalen". Goed ziek van geweest. Al een geluk dat we deze niet moesten betalen. Ik denk niet dat we nog eens terug gaan.

Datum van bezoek: september 2020
15 juni 2020 beoordeeld

goede ligging in het centrum van Turnhout.
eerste bezoek na de lockdown. Wel niet meer wat het ervoor was. De hapjes met sausjes die je vroeger kreeg terwijl je op je eten wachtte werden niet meer geserveerd.
Bij de pita schotel die onze vrienden bestelden was het vlees koud. De kip-schotels waren wel warm en lekker. Je kreeg ook niet spontaan sausjes voor bij het vlees, , je moest er achter vragen en een keuze maken. Prijs-Kwaliteit was het gemiddeld, maar ze zijn er zeker op achteruit gegaan in vergelijking met enkele maanden geleden

Datum van bezoek: juni 2020
29 februari 2020 beoordeeld

Ligt leuk op de markt in Turnhout.
Het eten is van brasserie-nivo aan een eerlijke prijs.
Bediening is best ok.

Datum van bezoek: oktober 2019
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij prijzig, maar wel gezellig. Voor een eenvoudige lunch staat er weinig op de kaart. Een sandwich of tosti worden niet geserveerd.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die De Waterput bekeken, bekeken ook

In De Waterput geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.