“hapje eten met vrienden”
Beoordeling van De Waterput

De Waterput
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 30 van 76 Restaurants in Turnhout
Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 juni 2020 beoordeeld

goede ligging in het centrum van Turnhout.
eerste bezoek na de lockdown. Wel niet meer wat het ervoor was. De hapjes met sausjes die je vroeger kreeg terwijl je op je eten wachtte werden niet meer geserveerd.
Bij de pita schotel die onze vrienden bestelden was het vlees koud. De kip-schotels waren wel warm en lekker. Je kreeg ook niet spontaan sausjes voor bij het vlees, , je moest er achter vragen en een keuze maken. Prijs-Kwaliteit was het gemiddeld, maar ze zijn er zeker op achteruit gegaan in vergelijking met enkele maanden geleden

Datum van bezoek: juni 2020

29 februari 2020 beoordeeld

Ligt leuk op de markt in Turnhout.
Het eten is van brasserie-nivo aan een eerlijke prijs.
Bediening is best ok.

Datum van bezoek: oktober 2019
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij prijzig, maar wel gezellig. Voor een eenvoudige lunch staat er weinig op de kaart. Een sandwich of tosti worden niet geserveerd.

Datum van bezoek: december 2019
3 november 2019 beoordeeld

De naam van het restaurant is letterlijk. Er staat een echte waterput in dit restaurant. Ik had een klein flesje plat water besteld en kreeg een fles van 50 cl. De bediende was een jonge man. Ik vermoedde dat hij pas nieuw was en moest nog veel leren. Hij had het wel goedgemaakt. Het eten (Tris: (lasagne, cannelloni en tortellini bolognese) was wel lekker. Een vriend van mij heeft een lasagne besteld. 2 dezelfde borden maar gelukkig zei de andere bediende wat erin zat. De prijsverhouding was correct.

Datum van bezoek: november 2019
26 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten, vriendelijke bediening, moest wel redelijk lang wachten voor ze de bediening kwamen op nemen.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die De Waterput bekeken, bekeken ook

In De Waterput geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.