“Leuk en vriendelijk”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij prijzig, maar wel gezellig. Voor een eenvoudige lunch staat er weinig op de kaart. Een sandwich of tosti worden niet geserveerd.

Datum van bezoek: december 2019

3 november 2019 beoordeeld

De naam van het restaurant is letterlijk. Er staat een echte waterput in dit restaurant. Ik had een klein flesje plat water besteld en kreeg een fles van 50 cl. De bediende was een jonge man. Ik vermoedde dat hij pas nieuw was en moest nog veel leren. Hij had het wel goedgemaakt. Het eten (Tris: (lasagne, cannelloni en tortellini bolognese) was wel lekker. Een vriend van mij heeft een lasagne besteld. 2 dezelfde borden maar gelukkig zei de andere bediende wat erin zat. De prijsverhouding was correct.

Datum van bezoek: november 2019
26 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten, vriendelijke bediening, moest wel redelijk lang wachten voor ze de bediening kwamen op nemen.

Datum van bezoek: oktober 2019
8 september 2019 beoordeeld

Dit restaurant werd ons aangeraden en bevestigd door een aantal locals. Wij (ik, mijn zoon en mijn echtgenote) hadden een aantal geplande activiteiten in Turnhout-centrum en hadden maar een beperkte tijd tussen in. Op eigen initiatief hadden wij nooit hier binnen gestapt. Het minder brede terras, veranda en voorgevel valt zowat in het niets vergeleken met de uitnodigende grote terrassen van de buren. De zaak is wel zeer diep en kan toch heel wat eters ontvangen. We werden vlot en degelijk bediend. Ik ging voor de risotto della casa, onze zoon voor de ribbetjes en mijn echtgenote voor een Tagliatella Loren. De risotto met zalm en scampi smaakte goed af, relatief zout, was niet zeer smeuïg dus ook niet te zacht. Zalm en scampis waren ok. De ribbetjes waren zeer goed, in elk geval met voldoende saus/marinade ingesmeerd en opgediend, het vlees kwam vlotjes van het been. En ook de tagliatella met spinazie, zalm, champignons en room viel in de smaak.
Ik De porties waren groot genoeg om onze grote honger degelijk te stillen.
Samen met glazen rosé wijn en een colaatje betaalden we geen 60 euro dus best te doen. Geen haute cuisine maar wel degelijke kost.

Datum van bezoek: september 2019
19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger stond De Waterput garant voor degelijk, lekker en snel eten. Wat een teleurstelling was het om hier terug te komen.
Onze reservatie was zoek geraakt, maar we kregen vrij snel een tafel.
We moesten daarna meer dan een kwartier wachten voor iemand onze bestelling op nam. Intussen was de bediening druk bezig (iemand wilde alle tafels opgeruimd hebben, waardoor ik nog een beetje begrijp dat we moesten wachten, een andere serveerster was enkel in haar gsm geïnteresseerd).
Eindelijk besteld, maar niemand kreeg wat hij hoopte.
Er waren geen sauzen bij de schotel en geen kaas bij de spaghetti, tot we er zelf om vroegen; een portie rijst werd vervangen door friet (nee, niet iedereen is daar blij mee); de kaas op de pizza was amper gesmolten en bij een pasta met zalm krijg je écht niets anders dan pasta, zalm en liters room (waar zaten die groenten verstopt?)...
En de rekening? Daar moesten we ook 20 minuten op wachten.
Ga hier dus enkel heen als je veel tijd hebt, van ongezonde voeding en slechte bediening geniet.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die De Waterput bekeken, bekeken ook

In De Waterput geweest? Deel je ervaringen!