“De bedienster was zeer grof.”
Beoordeling van Stadscafe

Stadscafe
Geclassificeerd als nr. 13 van 77 Restaurants in Turnhout
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De bedienster was zeer grof. Vroeg zelf om een alstublieft, terwijl ik vriendelijk mijn bestelling vertelde.

Datum van bezoek: juli 2020

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben onlangs met vriendinnen na het werk komen eten. Laatste keer in de zomer geweest. Zat buiten op terras te wachten tot dat er iemand bestelling kwam opnemen. Iedereen zag mij zitten maar ik was precies niet belangrijk. Na 20 min wachten bn ik vertrokken. Kan het liggen aan mijn hoofddoek dacht ik? Toen had ik besloten om daar niet meer te gaan eten. Maar vorige week na het werk zijn we met collega's toch naar binnen gegaan. Ik vind het zo mooi binnen dus dacht ik , ik geef het tweede kans. Komt garcon naar ons. Een jonge man met een bril. Super onvriendelijk en je zag dat hij geen zin haf precies. Mijn kollega bestelt cheescake. Ik bestel dame blanche en mijn andere collega glas wijn. Jongen zegt dat het efkes gaat duren. Ok. Geen pro probleem. We hebben tijd. Aan tafeltje naast ons brengen ze heel lekkere pasa carbonara. Dus direct vragen we aan garcon of we ons bestelling kunnen veranderen en in plaats van dessert toch pasta te bestellen. We hadden letterlijk 3 min geleden dessert besteld dus het kon makkelijk verandert worden en garcon zei zelf dat het efkes ging duren dus snap ni wat probleem was. Hij was niet blij. Wou het niet veranderen maar uiteindelijk zegt hij ok. En dan kijkt hij naar mij en naar mijn collega ( we zijn buitenlanders maar we zien er toch als iedereen uit en ik werk ook hard voor mijn geld) maar hij draait zich om en zegt super grof - Da's wel een dure pasta! Ik wist gewoon niet wat te zeggen. Ik voelde mij ineens alsof ik dakloze ben en dat ik geen pasta kan betalen en tafelthe naast ons precies wel. Ik zeg geen probleem. Ik wil pasta. Eindelijk brengt hij maar 1 pasta! Dus voor mijn collega niet! Heel de avond naar de knopen... mijn collega bestelt nadien fanta en krijgt die niet. Na 20 min wachten vragen we waar ons fanta is en blijkt xat hij het vergeten was. Ik werd nog nooit zo grof behandeld. Nog nooit zo onvriendelijk iemand gezien. Zo racistisch ook... kom er nooit meer binnen.

Datum van bezoek: februari 2020
19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echte aanrader om eens te gaan eten.
Kipfilet van de bbq met tijm en honing, heerlijk. Komen hier bijna dagelijks als we in de kost zitten bij Turnhout. Ook diverse heerlijke bieren. Goede en vriendelijke bediening. Altijd druk.

Datum van bezoek: januari 2020
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne plaats om te gaan zitten voor een drankje. Niet goedkoop, wel gezellig. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: december 2019
7 december 2019 beoordeeld

Prijs-kwaliteit is absoluut niet in verhouding. Bediening snauwt je af. Het is er sterk op achteruitgegaan tegenover vroeger, zeker qua personeel. Het draait er enkel nog om geld, niet meer om gezelligheid. Zéér jammer. Voor ons was dit de laatste keer.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Stadscafe bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Stadscafe geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.