“Zeer goed”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet eenvoudig om nog iets gezelligs te vinden... maar dit is het wel. Mooie ligging... gezellig interieur en vriendelijke bediening. Ook lekker eten... niet wauw... maar goed genoeg voor een stadscafe.

Datum van bezoek: oktober 2019

3 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ambiance, prima service. Helaas geen mosselen. Die had ik aan mijn Amerikaanse vrienden voorgesteld. Toch een goede avond gehad.

Datum van bezoek: september 2019
28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terras, goede beoordelingen, vandaar dat we deze plek kozen. De Caesar salade stond aanbevolen met 'tip'. Groot was de teleurstelling toen er een bord salade met letterlijk een in reepjes gesneden kipburger verscheen.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

We zijn al een paar keer daar gaan eten . De keuken is niet de haute cuisine maar wel simpel en lekker . Zeker goed als je eens geen zin hebt om zelf te koken .Dus ok .

Datum van bezoek: juli 2019
10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangen en hoewel het druk was niet lang moeten wachten op ons eten. Lekkere bistro kost en meer moet dat niet zijn.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Stadscafe bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Stadscafe geweest? Deel je ervaringen!