“Ontdekking”

Cachet de Cire
Geclassificeerd als nr. 5 van 77 Restaurants in Turnhout
Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Ontdek in Cachet De Cire een pure seizoensgebonden keuken waar het product centraal staat. De Frans-Italiaanse gerechten vormen de basis die Greet verrijkt met kruiden vanuit de hele wereld. Fee vult de glazen met een selectie wereldwijnen, en het kurkrecht-systeem maakt dat je hoge kwaliteit krijgt voor een faire prijs. Om de klanten de kans te geven om echt te (blijven) genieten, biedt Cachet De Cire sinds 2015 ook de mogelijkheid aan om te overnachten in een van de drie gastenkamers op de bovenverdiepingen. Heeft u allergieën of specifieke di(eet)wensen bespreek dit gerust met ons.
1 week geleden beoordeeld

Langs de buitenkant zou je niet zeggen dat er zo'n gezellig restaurant achter de gevel schuil gaat.
We namen het 4-gangen menu en waren verrast door de grootte van de porties, dit was meer dan we we zouden verwachten in een menu.
Alle gerechten waren perfect en de smaken zeer goed, een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2021
Féetje V, Eigenaar van Cachet de Cire, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste, hartelijk dank voor de mooie review.
We zijn verheugd te lezen dat jullie aangenaam verrast waren en kijken er dan ook naar uit jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten

2 weken geleden beoordeeld

Uitstekend eten, vriendelijke service en een gezellige omgeving. Een plus voor de vegetarische opties! De huiscocktail en aanbevolen wijn was daarnaast erg lekker. Wat wil een mens nog meer? Altijd een plezier om hier te komen eten.

Beste familie Goovaert,
Hartelijk dank voor de mooie review.
Blij te lezen dat de vegetarische gerechten ook in de smaak zijn gevallen.
Wij kijken er dan ook naar uit jullie gezelschap nogmaals te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

3 weken geleden beoordeeld

Super lekker gegeten in een aangename omgeving!
Omwille van het minder goede weer deze keer binnen… zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juli 2021
Féetje V, Eigenaar van Cachet de Cire, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Wendy,
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en fantastische score.
Wij kijken er dan ook naar uit jullie bij een volgend bezoek op ons zuiders gericht terras te mogen verwelkomen.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten maar wat absurde prijzen voor dranken … 6€ duvel …. 8 € tripel 888 …. Ze verkopen goud denken ze …. daar win je geen klanten mee , echt NIET

Datum van bezoek: juni 2021

Beste Chris,
Fijn dat u heel lekker gegeten hebt aan een democratische prijs. Wat betreft de tripel 888 hier hanteren wij de adviesprijs van onze leverancier. Wat betreft Duvel die is normaal gezien aan 5€ ook hier de adviesprijs van onze leverancier. Bedankt dat u ons daar attent hebt op gemaakt wij zorgen voor een aanpassing.
Fee

9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwaliteit van eten en wijnen zijn top.. jammer genoeg was ik een beetje teleurgesteld door de kleine porties waardoor ik me niet helemaal voldaan voelde voor de prijs die we moesten betalen.

Datum van bezoek: september 2020
f_etjev, Eigenaar van Cachet de Cire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2020

Beste Mevr. Janssen, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een revieuw te schrijven.
Wij zijn echter verbaast te lezen dat u niet voldaan was met ons 4 gangenmenu. De producten die wij gebruiken zijn echter van hoge kwaliteit zoals bvb de carabinero, de Rolls Royce onder de gamba, een mooi stuk zeebaarsfiket van min 200 gr alsook de super malse parelhoenfilet met een mooi stuk panise of zoals er bij jullie gezelschap ook iemand de filet puur van kalf had genomen ook dit is een stuk vlees van 220 gr Met groenten en frietjes. En dan eindigend met een dessert of kaas.
De prijzen die wij hanteren zijn vergelijkbaar met die van onze collega s uit de regio en zijn soms goedkoper dan een etentje in een taverne waar je alles apart dient te betalen, saus, groenten en frietjes maar desalniettemin vinden wij het jammer dat u ons ter plekke niet hebt ingelicht want dan had de chef met plezier nog een extra gerecht voor u gemaakt.
Fee

Reizigers die Cachet de Cire bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Cachet de Cire geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.