“Uitstekend!”

Cachet de Cire
Geclassificeerd als nr. 5 van 75 Restaurants in Turnhout
Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Ontdek in Cachet De Cire een pure seizoensgebonden keuken waar het product centraal staat. De Frans-Italiaanse gerechten vormen de basis die Greet verrijkt met kruiden vanuit de hele wereld. Fee vult de glazen met een selectie wereldwijnen, en het kurkrecht-systeem maakt dat je hoge kwaliteit krijgt voor een faire prijs. Om de klanten de kans te geven om echt te (blijven) genieten, biedt Cachet De Cire sinds 2015 ook de mogelijkheid aan om te overnachten in een van de drie gastenkamers op de bovenverdiepingen. Heeft u allergieën of specifieke di(eet)wensen bespreek dit gerust met ons.
27 november 2019 beoordeeld

Heel gezellig ingericht rijhuis in Turnhout. Alle tinten groen zijn aanwezig. Mooie kaart zowel gerechten als dranken. De wijnen zijn door de eigenaars zelf geselecteerd bij de producenten. Zeer originele keuken met een perfecte combinatie van verse producten. Geur, smaak en presentatie zijn schitterend. Tafels mooi gedekt en zeer vriendelijke, professionele service. Het restaurant is niet zo groot dus reserveren is de boodschap.
Een parel in de stad!

Datum van bezoek: november 2019
Féetje V, Eigenaar van Cachet de Cire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2019

Beste Paul,
Hoe bijzonder dat je zulke mooie woorden over ons restaurant hebt geschreven en deze dan ook wil delen met de tripadvisor bezoekers.
Het was een voorrecht je als gast te hebben mogen ontvangen en kijken er dan ook naar uit je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

12 november 2019 beoordeeld

Cachet de cire stelde wederom niet teleur - wel integendeel! We bestelden alledrie de slibtongetjes met handgemaakte frieten. Alles was fantastisch. Ook de wijn was zeer lekker. Het brood voor de maaltijd werd gebracht met een pannetje warme boter: superlekker! Het decor is zeer smaakvol en rustgevend. Het was een ideale avond. Prijs/kwaliteit erg goed. Absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: november 2019
Féetje V, Eigenaar van Cachet de Cire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2019

Beste,

Hartelijk dank voor deze prachtige review en de lovende woorden.
Fijn dat jullie het interieur, de wijn, het brood met de warme boter en de handgesneden frieten wisten te appreciëren.
Wij kijken er dan ook naar uit jullie in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sardines, buikspek, kalfszwezerik, wijting, kaflslende, abrikoos/amandel, kaas.... alles super lekker! Dit op een aangenaam rustig terras met een leuke bediening en lekkere wijnen.
Gewoon genieten!

Datum van bezoek: augustus 2019
Féetje V, Eigenaar van Cachet de Cire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2019

Beste culinaire genieter,
Hartelijk dank voor de lovende woorden en de mooi score die wij van jou mochten ontvangen. Het was een genoegen jou als gast te hebben mogen verwelkomen en wij kijken er dan ook naar uit om in de toekomst nogmaals uw gastvrouw te mogen zijn.
Fee

3 augustus 2019 beoordeeld

Al meerdere malen in Cachet de Cire gegeten en telkens aangenaam verrast door de lekkere gerechten en heerlijke wijnen. Ook een heel gezellig kader om de avond door te brengen, gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening. Een echte aanrader voor wie een goed restaurant zoekt in omgeving van Turnhout!

Datum van bezoek: augustus 2019
Féetje V, Eigenaar van Cachet de Cire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2019

Beste Mr. en Mevr. Van Olmen,

Hoe bijzonder dat je zulke mooie woorden over ons restaurant hebt geschreven.
Het was een voorrecht jou en je echtgenoot als gast te hebben mogen ontvangen en kijken er naar uit binnenkort opnieuw je gastvrouw te mogen zijn.

1 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lukraak dit restaurant gekozen voor een avondje uit onder ons tweetjes en helemaal geen spijt van onze keuze! Met het warme weer hebben we gezellig buiten kunnen zitten. Heel vriendelijke bediening en enorm lekker gegeten en gedronken. De menu was van begin tot einde top! Wij komen hier zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juni 2019
Féetje V, Eigenaar van Cachet de Cire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2019

Beste mevr. Salama,
Hoe bijzonder dat je zulke mooie woorden over ons restaurant hebt geschreven.
Het was een voorrecht jullie als gast te hebben en kijken er dan ook naar uit jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Reizigers die Cachet de Cire bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Cachet de Cire geweest? Deel je ervaringen!