Beoordeeld op 15 juni 2019

Het onthaal was zeer hartelijk.

De kamers waren ruim en verzorgd.
Ik heb heel rustig geslapen ook al lang ik langs de straat kant.

Het ontbijt was lekker en verzorgd, ook al had ik graag iemand gehad die mij de werking van het ontbijt had uitgelegd.
Want ik was daar letterlijk alleen.

Het is zeker een aanrader om er te overnachten.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 juni 2019 via mobiele applicatie

Niet hygnienisch. Wij hebben in een driepersoonskamer met zijn drieën 2 dagen overnacht. Onder het 1 persoonsbed lagen er sokken en een flink pak stof. De volgende dag is er niet schoongemaakt. Enkel het bed opgemaakt en handdoeken verschoond. De gebruikte kopjes in de kamer zijn niet vervangen door schone kopjes en de koffie- theezakjes zijn niet bijgevuld. Het zeepbakje in de douche was leeg toen wij aankwamen, maar de volgende dag is het ook niet bijgevuld.
Ik heb wel een beoordelingsformulier ingevuld en in de hotelkamer achtergelaten, maar achteraf gezien had ik dat beter bij het uitchecken aan de receptioniste af kunnen geven. Ik heb namelijk twijfels of het formulier, door degene die de kamer klaarmaakt voor de volgende gast, is afgegeven aan de receptie.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 8 mei 2019

Heel vriendelijk onthaal in een ruime inkomhal; kamers zijn heel modern en ruim, wel sober aangekleed. Het ontbijt was heel behoorlijk voldoende keuzes van brood en beleg + gevarieerd. Misschien iets meer fruit was nog beter! Indien gewenst kon je met een groep apart eten maar normaal is er alleen kamer met ontbijt maar het restaurant dat met hen samenwerkte was prima8

Kamertip: Eigenlijk hadden alle kamers een mooi uitzicht
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 27 april 2019 via mobiele applicatie

Fijne en vriendelijke mensen aan het onthaal. Goede service. Heel vlot bereikbaar. Mooie kamers. Is zijn geld meer dan waard. Mij zien ze nog wel een keertje terug. Alles was naar wens wat we voor ohrn hadden.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 21 oktober 2018

Ik was behoorlijk teleurgesteld na mijn verblijf.
Het begon van het inchecken. Er was niemand aanwezig aan receptie, maar ook na het bellen moesten we redelijk lang wachten vooraleer er iemand kwam helpen. De dame die opdaagde heeft ons technisch ingecheckt, zonder veel contact. Mijn krediet kaart werd meteen aangerekend, een factuur onmiddellijk opgemaakt. Ik had gehoopt dat de volgende dag te kunnen doen, maar dat bleek (zonder het aan te geven) niet zo te zijn. We konden al wel meteen in de voormiddag al op de kamer.
Ook hier volgende een teleurstelling. Wij hadden een kamer voor 3 personen gereserveerd. Je kon net draaien in het gangetje en tussen de bedden. Er was geen extra zeteltje om eventjes op gaan te zitten. De kleerkast was gedeeltelijk open. De ligschapjes waren nogal donker. 's Ochtends was het even zoeken naar m'n t-shirt. Deze kamer bleek achteraf een luxe kamer te zijn; De badkamer was niet proper. Haren in de douche, vuil op de douche-rand, onder de lavabo.
Toen we de volgende dag gingen ontbijten was het hek helemaal van de dam. Door de lange tafels kregen we het gevoel van in een cantine terecht te komen. Gebruikte, vuile tafels werden niet opgeruimd. Ook het buffet werden amper aangevuld waardoor sommige mensen op hun honger bleven zitten. Toen er tot eindelijk vers gebakken croissants bijgelegd werden, waren deze nog rauw vanbinnen.
Bij het uitchecken hebben we ons ongenoegen geuit, maar dat bleek niet interessant. Onze commentaren werden niet genoteerd, niemand excuseerde zich of maakte. De receptie haalde haar schouders even op. Daar moesten we het dan mee. Als het hotel niet geïnteresseerd is in de commentaren van z'n gasten, dan verbaast het me niet dat het zo mis loopt in het hotel.
Geen aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018
Team_Viane, Front Office Manager van Corsendonk Viane, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Beste Veronique,

Bedankt voor uw mening. We vinden het erg jammer dat u uw verblijf zo teleurstellend vond. Bij het inchecken, rekenen wij graag meteen af om lange wachtrijen de volgende ochtend te vermijden. U mag ons steeds contacteren op info.viane@corsendonkhotels.com zodat wij uw boekingsgegevens kunnen bekomen en we kunnen uitzoeken waarom de andere zaken die u benoemt zijn misgelopen.

Vriendelijke groet,

Team Corsendonk Viane