Margriet K

Een heel fijne en charmante B&B

Beoordeling van De Joker Bed & Breakfast
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
We hebben een heerlijk weekend gehad. De kamers zijn mooi en stijlvol ingericht. De bedden zijn perfect. De gastvrouw is ontzettend vriendelijk en zeer gastvrij. Wij hadden twee 2-persoonskamers met een overdekt stukje terras. Super knus en gezellig. Deze B&B is absoluut een aanrader!
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Luxe twee persoons kamer
Restaurant
  • Lol.travel
5.6 km van De Joker Bed & Breakfast
Gratis parkeren
zicht vanop de straat met ingang tot parking en kamer
1.6 km van De Joker Bed & Breakfast
номер
5.7 km van De Joker Bed & Breakfast
Meer hotels in Turnhout bekijken
Beoordeeld op 8 mei 2024

Wat een heerlijk verblijf hebben we gehad in deze charmante B&B! Vanaf het moment dat we aankwamen, werden we hartelijk verwelkomd door de gastvrouw, Nina, die er alles aan deed om ons thuis te laten voelen. De kamer was gezellig en comfortabel, en vooral kraaknet. Het ontbijt was absoluut heerlijk, met verse lokale ingrediënten en een scala aan opties om uit te kiezen. De locatie was perfect, dicht bij de natuur maar toch op korte afstand van de stad. We kunnen deze B&B aanbevelen en kijken ernaar uit om hier in de toekomst weer te verblijven!"

Kamertip: Vergeet geen laarzen mee te nemen voor een wandeling in het natuurgebied Winkelsbroek :-)
Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeeld op 19 september 2023

Een zeer attente gastvrouw en deze woning heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt om je op je gemak te voelen. We hadden een woning voor twee volwassenen en één kind geboekt. De bedden waren prima en de WiFi werkte ook prima. Deze Airbnb is gelegen in een rustige omgeving en niet ver van Turnhout en de snelweg.

Kamertip: Geschikt voor zowel gezinnen,stellen of als individu.
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 7 juni 2021

Charmante b&b met een heerlijk ontbijt, volop privacy met ons privé terras aan de kamer, alles erop en eraan en supervriendelijke uitbaters, eigen kitchenette is in tijden van covid een pluspunt, we hebben genoten

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 4 april 2021

Ik was hier samen met mijn knuffelcontact. Er was nauwelijks contact met de gastvrouw maar daardoor net heel coronaproof. Ontbijt werd ‘s morgens geleverd met alles erop eraan. Soms was het zoeken waar je je spullen moest neerleggen. We misten een kapstok voor onze jassen.
Leuke uitvalsbasis voor mooie wandelingen dichtbij.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Mijn schoonouders hebben dit weekend al voor de vierde maal in de Joker verbleven en zijn hierover erg enthousiast. Daarom schrijf ik voor hen ook deze review. Zij verbleven in de tuinkamer en ik moet zeggen dat het een gezellige kamer is. Er zijn genoeg faciliteiten, de kamer kan verlucht worden, Er is een ruime badkamer met zeer proper sanitair en een topdouche. Ook de minibar is erg handig, zeker aan dergelijke democratische prijzen.

Het hoogtepunt in de mooi aangelegde tuin was toch zeker wel de zwemjacuzzi, die op zich al de overnachting bij de Joker waard is. Een echte must en ook hier weer tot in de puntjes verzorgd.

Ik heb met de hosts gesproken en deze mensen zijn uiterst vriendelijk. Niets is hen teveel, je ziet dat zij plezier scheppen in het feit dat de klanten van hun verblijf genieten.

En het ontbijt...tja, ook top, uitgebreid, verzorgd, lekker en nog vele andere superlatieven.
Mijn schoonouders zullen zeker blijven terugkeren.

Keep up the good work!

Datum van verblijf: augustus 2019
Sonia S, Eigenaar van De Joker Bed & Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Het doet deugd zoveel positiefs te lezen. Graag tot de volgende, altijd welkom.
Groetjes