Kim S
België

Charmante B&B waar alles tot in de puntjes verzorgd is

Beoordeling van De Joker Bed & Breakfast
5,0 van 5 bollen12 aug 2019 beoordeeld
Mijn schoonouders hebben dit weekend al voor de vierde maal in de Joker verbleven en zijn hierover erg enthousiast. Daarom schrijf ik voor hen ook deze review. Zij verbleven in de tuinkamer en ik moet zeggen dat het een gezellige kamer is. Er zijn genoeg faciliteiten, de kamer kan verlucht worden, Er is een ruime badkamer met zeer proper sanitair en een topdouche. Ook de minibar is erg handig, zeker aan dergelijke democratische prijzen.

Het hoogtepunt in de mooi aangelegde tuin was toch zeker wel de zwemjacuzzi, die op zich al de overnachting bij de Joker waard is. Een echte must en ook hier weer tot in de puntjes verzorgd.

Ik heb met de hosts gesproken en deze mensen zijn uiterst vriendelijk. Niets is hen teveel, je ziet dat zij plezier scheppen in het feit dat de klanten van hun verblijf genieten.

En het ontbijt...tja, ook top, uitgebreid, verzorgd, lekker en nog vele andere superlatieven.
Mijn schoonouders zullen zeker blijven terugkeren.

Keep up the good work!
Datum van verblijf: augustus 2019
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Sonia S, Eigenaar van De Joker Bed & Breakfast, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 13 aug 2019
Het doet deugd zoveel positiefs te lezen. Graag tot de volgende, altijd welkom.
Groetjes
Restaurant
  • Lol.travel
5.6 km van De Joker Bed & Breakfast
Gratis parkeren
zicht vanop de straat met ingang tot parking en kamer
Go to your Happy Price
1.6 km van De Joker Bed & Breakfast
номер
5.7 km van De Joker Bed & Breakfast
Meer hotels in Turnhout bekijken
Beoordeeld op 17 mei 2019

ik overnachtte hier een eerste keer ca een jaar geleden. Omdat ik toen een positief gevoel had overgehouden heb ik hier terug geboekt. Het was een bevestiging van al het positieve. Super ontvangst, rustige en rustieke kamers die heel ruim zijn, heel lekker en voedzaam ontbijt, prachtige en rustig omgeving. Heerlijk geslapen. Voor herhaling vatbaar.

Kamertip: niets, volgens mij is alles goed.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 31 juli 2018

We boeken al jaren bij de Joker, zowel voor professionele doeleinden (klanten en collega's) als privé. Alle gasten zijn steeds heel enthousiast over de ruimte, comfortabele kamers, de persoonlijke verwelkoming door de gastvrouwen en het schitterende en zeer uitgebreide ontbijt. Deze B&B is zeer rustig gelegen met voldoende parkeerplaatsen voor de wagens. Men kan er ontspannen in de tuin, de jacuzzi of op de privé-terrasjes van de kamers.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 juli 2018

Zeer mooi B&B. Rustig gelegen , met hele vriendelijke en behulpzame eigenaars. Ik had de luxe kamer en dat straalde ze ook uit. groot, rustig, volledig in de stijl van het huis. De uitbaters konden ons ook vertellen waar best te gaan joggen. Lekker en overvloedig ontbijt.

Kamertip: alles leek mij ok.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Tijdens een fietsweekendje in de Turnhoutse omgeving hadden we hier 3 kamers geboekt. Geslaagde B&B met een verzorgd ontbijt en gezellig ingerichte kamers. Onze fietsen konden veilig gestald worden en je kan er genieten van een goed gevulde koelkast.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 13 april 2018

Mooie b&b, vriendelijke uitbaters, ruime kamer, alles er op en eraan, heerlijk ontbijt! Goede parkeergelegenheid! Wij komen zeker terug! Aanrader: etentje bij d'vine op de markt in Turnhout! Superlekker, donderdag steakdag voor 15 euro!

Datum van verblijf: april 2018