herman D
Merelbeke, België

Alweer een positieve ervaring

Beoordeling van De Joker Bed & Breakfast
5,0 van 5 bollen17 mei 2019 beoordeeld
ik overnachtte hier een eerste keer ca een jaar geleden. Omdat ik toen een positief gevoel had overgehouden heb ik hier terug geboekt. Het was een bevestiging van al het positieve. Super ontvangst, rustige en rustieke kamers die heel ruim zijn, heel lekker en voedzaam ontbijt, prachtige en rustig omgeving. Heerlijk geslapen. Voor herhaling vatbaar.
Datum van verblijf: mei 2019
Kamertip: niets, volgens mij is alles goed.
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Luxe twee persoons kamer
  • ZenHotels.com
  • Lol.travel
2.6 km van De Joker Bed & Breakfast
Gratis parkeren
zicht vanop de straat met ingang tot parking en kamer
1.6 km van De Joker Bed & Breakfast
6.1 km van De Joker Bed & Breakfast
Zwembad
Meer hotels in Turnhout bekijken
Beoordeeld op 31 juli 2018

We boeken al jaren bij de Joker, zowel voor professionele doeleinden (klanten en collega's) als privé. Alle gasten zijn steeds heel enthousiast over de ruimte, comfortabele kamers, de persoonlijke verwelkoming door de gastvrouwen en het schitterende en zeer uitgebreide ontbijt. Deze B&B is zeer rustig gelegen met voldoende parkeerplaatsen voor de wagens. Men kan er ontspannen in de tuin, de jacuzzi of op de privé-terrasjes van de kamers.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 juli 2018

Zeer mooi B&B. Rustig gelegen , met hele vriendelijke en behulpzame eigenaars. Ik had de luxe kamer en dat straalde ze ook uit. groot, rustig, volledig in de stijl van het huis. De uitbaters konden ons ook vertellen waar best te gaan joggen. Lekker en overvloedig ontbijt.

Kamertip: alles leek mij ok.
Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Tijdens een fietsweekendje in de Turnhoutse omgeving hadden we hier 3 kamers geboekt. Geslaagde B&B met een verzorgd ontbijt en gezellig ingerichte kamers. Onze fietsen konden veilig gestald worden en je kan er genieten van een goed gevulde koelkast.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 13 april 2018

Mooie b&b, vriendelijke uitbaters, ruime kamer, alles er op en eraan, heerlijk ontbijt! Goede parkeergelegenheid! Wij komen zeker terug! Aanrader: etentje bij d'vine op de markt in Turnhout! Superlekker, donderdag steakdag voor 15 euro!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 21 januari 2018 via mobiele applicatie

Ontspannen sfeer. Zowel bij de ontvangst als bij het ontbijt. Heel welkom en heel aangenaam sfeer. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Kamers zijn heel mooi en verzorgd. Niet supermodern, maar dat zou ook niet in het totaal plaatje passen.

Datum van verblijf: januari 2018