herman D
Merelbeke, België

Ik ga altijd hier slapen als ik in de buurt moet overnachten

Beoordeling van De Joker Bed & Breakfast
5,0 van 5 bollen12 jul 2018 beoordeeld
Zeer mooi B&B. Rustig gelegen , met hele vriendelijke en behulpzame eigenaars. Ik had de luxe kamer en dat straalde ze ook uit. groot, rustig, volledig in de stijl van het huis. De uitbaters konden ons ook vertellen waar best te gaan joggen. Lekker en overvloedig ontbijt.
Datum van verblijf: juli 2018
Kamertip: alles leek mij ok.
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Luxe twee persoons kamer
2.6 km van De Joker Bed & Breakfast
  • Lol.travel
5.6 km van De Joker Bed & Breakfast
Gratis parkeren
zicht vanop de straat met ingang tot parking en kamer
1.6 km van De Joker Bed & Breakfast
Meer hotels in Turnhout bekijken
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Tijdens een fietsweekendje in de Turnhoutse omgeving hadden we hier 3 kamers geboekt. Geslaagde B&B met een verzorgd ontbijt en gezellig ingerichte kamers. Onze fietsen konden veilig gestald worden en je kan er genieten van een goed gevulde koelkast.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 13 april 2018

Mooie b&b, vriendelijke uitbaters, ruime kamer, alles er op en eraan, heerlijk ontbijt! Goede parkeergelegenheid! Wij komen zeker terug! Aanrader: etentje bij d'vine op de markt in Turnhout! Superlekker, donderdag steakdag voor 15 euro!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 21 januari 2018 via mobiele applicatie

Ontspannen sfeer. Zowel bij de ontvangst als bij het ontbijt. Heel welkom en heel aangenaam sfeer. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Kamers zijn heel mooi en verzorgd. Niet supermodern, maar dat zou ook niet in het totaal plaatje passen.

Beoordeeld op 21 januari 2018 via mobiele applicatie

Heel hartelijke ontvangst door de gastvrouw en gastheer.
Comfortabele kamers, proper en verzorgd, heerlijke bedden.
Goed verzorgd, vers ontbijt
Bij een van de kamers bleek er een probleem met het warm water. Laattijdig door ons gemeld, maar toch goedgemaakt met een fles cava

Beoordeeld op 21 januari 2018 via mobiele applicatie

Gezellige open ruimte voor ontbijt met veel keuze, vers brood, vriendelijke bediening. Kamers met aparte buiteningang zodat je binnen kan vallen wanneer je wil.
Water van de douche was koud/warm/koud/warm.