Jan T
Merksem, België

Gezellige B&B

Beoordeling van De Joker Bed & Breakfast
4,0 van 5 bollen19 jun 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Tijdens een fietsweekendje in de Turnhoutse omgeving hadden we hier 3 kamers geboekt. Geslaagde B&B met een verzorgd ontbijt en gezellig ingerichte kamers. Onze fietsen konden veilig gestald worden en je kan er genieten van een goed gevulde koelkast.
Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Luxe twee persoons kamer
  • eDreams
5.2 km van De Joker Bed & Breakfast
Meer hotels in Turnhout bekijken
Beoordeeld op 13 april 2018

Mooie b&b, vriendelijke uitbaters, ruime kamer, alles er op en eraan, heerlijk ontbijt! Goede parkeergelegenheid! Wij komen zeker terug! Aanrader: etentje bij d'vine op de markt in Turnhout! Superlekker, donderdag steakdag voor 15 euro!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 21 januari 2018 via mobiele applicatie

Ontspannen sfeer. Zowel bij de ontvangst als bij het ontbijt. Heel welkom en heel aangenaam sfeer. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Kamers zijn heel mooi en verzorgd. Niet supermodern, maar dat zou ook niet in het totaal plaatje passen.

Beoordeeld op 21 januari 2018 via mobiele applicatie

Heel hartelijke ontvangst door de gastvrouw en gastheer.
Comfortabele kamers, proper en verzorgd, heerlijke bedden.
Goed verzorgd, vers ontbijt
Bij een van de kamers bleek er een probleem met het warm water. Laattijdig door ons gemeld, maar toch goedgemaakt met een fles cava

Beoordeeld op 21 januari 2018 via mobiele applicatie

Gezellige open ruimte voor ontbijt met veel keuze, vers brood, vriendelijke bediening. Kamers met aparte buiteningang zodat je binnen kan vallen wanneer je wil.
Water van de douche was koud/warm/koud/warm.

Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Heel fijn onthaal en heerlijk ruime, rustige kamer! Alles is perfect netjes en je hebt ook een eigen kitchenette, wat handig is als je iets kleins wenst te eten of te drinken. Zeer lieve gastvrouw. Mooie terrasjes en ook een jacuzzi voor wie het wenst. Ik heb hier heel goed geslapen.

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde voor zaken