“Lekker gegeten ”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de Corona hier komen eten en het was erg rustig. De tafels zijn ook verder uit elkaar gezet wat wij een pluspunt vinden. De mosselen waren subliem. Heel erg lekker. De kipschotel en pitaschotel waren wat aan de kleine kant. Vroeger waren de porties groter. De wok met kip was ook goed en deze portie is dan weer veel te groot. Wij hebben genoten.

24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza calzone en pasta bolognaise gegeten na ons spelletje bowling. Zeer snelle bediening, misschien wat te snel. Het aangeboden brood was nog niet op, en het eten stond al op tafel. Daar mocht wel wat meer tijd tussen zitten. Maar voor de rest, alles in orde.

12 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke, wat stillere bediening hier. De service van de mensen is goed, accuraat en snel.
Menu is uitgebreid maar het valt op dat ze hier amper gezonde dingen op de kaart hebben staan: voornamelijk pizza's, pasta's en schotels. Als je lekker simpel wilt gaan eten, moet je hier zijn.

14 juli 2020 beoordeeld

Voor de zoveelste keer gegeten in De Cinema. Omwille van de coronatoestanden en de vakantie was het redelijk rustig daar anders altijd overvol en druk is. Maar dat terzijde was er nu tijd en aandacht voor de klanten. De bediening was goed en het eten zoals steeds snel klaar. Maar ook lekker.

Datum van bezoek: juli 2020
12 juli 2020 beoordeeld

Hier kun je terecht voor allerlei verschillende gerechten met over het algemeen een correcte en snelle bediening. Ook prijs/kwaliteit is correct.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die De Cinema Restaurant bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In De Cinema Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.