“Even een drankje doen”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak,altijd erg druk. We waren er op oudjaarsdag. Bleek 'avonds een groot diner te zijn, dus we moesten erg lang wachten om te kunnen bestellen. Personeel was te druk bezig om aandacht te schenken aan de gasten die er nog waren. Normaal gesproken fijne, druk bezochte gelegenheid.

30 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog maar 2 min besteld en daar kwam de bestelling al uit de keuken. Helaas 2 gerechten die niet gevraagd waren, werden wel bijna even snel opnieuw geserveerd. Kwaliteit was matig, prijs was in verhouding dus best nog ok voor een snelle hap.

17 december 2019 beoordeeld

Zeer snelle bediening. Zeer uitgebreide kaart. Matig tot slechte slechte kwaliteit.
Vooral opgewarmde kost.

1 november 2019 beoordeeld

wij bestelden uit gemak 3 hamburger barbeque,
de levering was zeer snel, maar tomaten tussen hamburger waren ijskoud, de hamburger zelf ook koud en geen bbq saus maar joppie saus tussen broodje, de cheddar chees was ook nog koud en niet uitgelopen.
de frietjes waren wel goed en lekker.
personeel vriendelijk , heb hen verlteld over deze mindere ervaring en we kregen promt een extra drankje aangeboden wij hebben dat geweigerd (wij doen dat niet om extra verwend te worden het moet van eerste keer boem goed zitten)

Datum van bezoek: oktober 2019
27 oktober 2019 beoordeeld

Na een middagje shoppen genoten van een heerlijk diner in restaurant "De Cinema". Lekker warm brood met kruidenboter en olijven gratis vooraf nadien gekozen voor cinemagras met steak. Normaal gezien niet zo een vleeseters, maar de steak was voortreffelijk . Uitgebreide kaart. Vriendelijke bediening. Wij gaan zeker terug !

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die De Cinema Restaurant bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In De Cinema Restaurant geweest? Deel je ervaringen!