“Diner”

Brasserie Stadspark
Geclassificeerd als nr. 20 van 75 Restaurants in Turnhout
13 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten
Eerlijke prijs, tof interieur en vriendelijke bediening. Mooie locatie in het stadspark

Datum van bezoek: december 2019

27 november 2019 beoordeeld

Op een zondag in de herfst dit restaurant bezocht. Prima ligging aan een groot park met ruim terras. Binnen is het vrij donker maar gezellig. Uitgebreide keuze van gerechten en dranken. Vriendelijke, professionele bediening. Ook al is het er zeer druk alles verloopt vlot. Lekkere keuken, prima bediening, aangenaam zitten. Vanwege de drukte is reserveren aan te raden. Een rustpunt aan de rand van de stad!

Datum van bezoek: november 2019
8 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier terechtgekomen omdat ik naar een fotozaak in de buurt moest. Dag van de klant, dus er werd me een glaasje Cava aangeboden. Voor de eerste keer van het jaar wild gegeten. Erg lekker en een goede combinatie van smaken. Personeel is enorm vriendelijk en informeert goed of alles in orde is. Een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019
20 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zeker goed. Kwam ook vrij vlot, wachttijd valt goed mee. Personeel is ook erg vriendelijk. Echter de prijzen zijn vrij duur voor hetgeen je krijgt.

Datum van bezoek: september 2019
27 augustus 2019 beoordeeld

Hoewel we graag kwamen lunchen in brasserie het Stadspark beslisten we elders heen te gaan. We waren tevreden over de locatie (met leuke speeltuin, ideaal met kinderen), bediening en de drankjes die we bestelden, maar schrokken van de belachelijke prijzen. Zo vraagt men voor één kinderijsje (2 bollen ijs en discospikkels) €6,20.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Brasserie Stadspark bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Brasserie Stadspark geweest? Deel je ervaringen!