Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 126
PricelineUS$ 126
Hotels.comUS$ 126
TravelocityUS$ 126
FindHotelUS$ 126
Orbitz.comUS$ 126
Beoordeeld op 6 augustus 2021

Voor een weekendje een suite geboekt in dit klasse vol hotel.
Hele goede ligging in een zijstraat van de grote markt van Turnhout..
Dichtbij alles. De turnova openbare parking is op 2 minuten wandelen van het hotel.

Van bij onze aankomst waren we positief verrast. We kregen een fles champagne mee.
Het hotel is met goede smaak ingericht. De suite was prachtig, klassiek maar ook strak.

De badkamer was top!

Klasse!

Kamertip: Als geld geen probleem is, neem dan de suite, je zult er geen spijt van hebben!
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 26 juni 2021 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel.
Alles is netjes en praktisch ingedeeld.
Heel mooie badkamer met goede douche. Kamers zijn heel stil. Zalige bedden. Een goede nachtrust is verzekerd.
De inrichting van de bar en de ontbijtruimte zou beter kunnen. Beetje basic en 13 in een dozijn. Niet echt gezellig. Ook de plastieken planten helpen hier niet bij .
Heel vriendelijk personeel.
Het ontbijt was uitmuntend. Alles was aanwezig. Echt zoals een ontbijt hoort te zijn.
Het was voor mij een eerste, maar vermoedelijk geen laatste ervaring met de Corsendonck-hotels. Eentje om te onthouden.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 1 oktober 2020

Een prachtig hotel midden in de stad ! Uiterst vriendelijk personeel ! Kosten noch moeite werden gespaard om Covid-vrij te zijn ! Bij het ontbijtbuffet was alles individueel verpakt. Top kwaliteit een echte aanrader !

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 30 augustus 2020

Mooi , strak hotel midden in het centrum van Turnhout. Vlak aan de grote markt. Mooie kamer en mooie inkom.. Er is in het hotel zelf geen fietsenstalling, maar vlak om de hoek is er een ondergrondse fietsenstalling met lift en 24/24 camera bewaking

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 17 augustus 2020

Dit is een nieuw hotel (geopend ende juni 2020). Uiteraard beantwoorden de kamers dus aan alles wat een eigentijdse toerist mag verwachten. Minpuntje is wel dat je geen “vieuw” hebt vanuit je kamer. Overal kijk je uit op gevels of daken van de nabije gebouwen, maar dat is eigen aan een hotel pal in het centrum wat dan meteen ook weer het grote voordeel is van dit hotel gelegen aan de gezellige grote markt van Turnhout.

Datum van verblijf: augustus 2020