“Top locatie & lekker eten”
Beoordeling van Hert

Hert
Geclassificeerd als nr. 9 van 77 Restaurants in Turnhout
22 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht over turnhout en mooie zonsondergang gekregen. De menu met aangepaste wijnen is top, nieuwe smaken leren kennen en allemaal schilderijen op je bord.

Datum van bezoek: juli 2020

15 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi uitzicht, een hele ervaring om de zon te zien ondergaan over de prachtige stad.
6 gangen menu was beetje tegenvaller verschillende gerechten konden ons niet bekoren. Zelf 2 heerlijke wijnen uitgekozen.
Bediening vriendelijk maar vrij slordig met veel fouten.
Bijvoorbeeld onze gekozen wijn uitschenken aan een andere tafel, aperitief glas inzetten en vergeten te vullen, enkel lepels en 2 vorken en 1 mes voor zes gangen, vergeten kaas ipv zoet dessert, geen melk suiker of koekjes bij de koffie.
De setting, idee en concept zitten goed maar moet nog flink opgeblonken worden.
Voor 180 euro per persoon hebben wij al betere restaurant ervaringen gehad!

Datum van bezoek: augustus 2020
14 oktober 2020 beoordeeld

Al 3 keer op enkele weken gaan eten en nog steeds heel grote fan. Het totale plaatje klopt : zeer mooi uitzicht, heel lekker eten en de aangepaste wijnen zijn gedurfd maar zeer geslaagd. WIj komen zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2020
16 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top bediening, top eten, lekkere wijnen.. geweldig uitzicht, fijne ervaring! Het geld was het waard!

Datum van bezoek: september 2020
4 september 2020 beoordeeld

We hadden al eerder gegeten bij Alex Verhoeven dus we keken erg uit naar onze reservatie bij Hert. Na een sterke start, liep het jammer genoeg helemaal mis. Zelf naar onze wijnen en sapjes moeten vragen, gerechten die te lang op zich lieten wachten en de verwachtingen niet konden inlossen, geen uitleg over de menu's,gemiste gangen, etc. De maître gaf zelf toe dat hij de problemen had opgemerkt, jammer genoeg pas nadat wij hem zelf hadden aangesproken. Te duur voor wat je uiteindelijk krijgt, Hert worstelt duidelijk nog met communicatieproblemen.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Hert bekeken, bekeken ook

Kasterlee, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Hert geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.