“Uit eten met eindejaarsavond”
Beoordeling van Tai Tong

Tai Tong
Geclassificeerd als nr. 18 van 77 Restaurants in Turnhout
Keukens: Chinees
5 januari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Zeker een plaats om terug te komen. We hadden viswok, gebakken garnalen en gebakken eend genomen. Ze waren alle 3 even lekker. Aanrader om te gaan eten.

Datum van bezoek: december 2019

3 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 weken geleden met een vriendin bij Tai Tong gaan eten. Klein restaurantje midden in het centrum.
Interieur vrij standaard, eten was op zich wel lekker, maar heel erg olieig. Mijn vriendin had nadien last van haar maag. Het is heel erg prijzig, echt duur voor wat het is. Tafellakens waren ERG VUIL, olie vlekken, niet afgewassen saus vlekken. Bediening was vrij neutraal.
We gaan daar nooit meer terug!

Datum van bezoek: oktober 2019
10 oktober 2019 beoordeeld

Lekker eten voor een schappelijke prijs. Als je in turnhout chinees wil eten is dit the place to be. Geen stroperige sauzen zoals bij de meeste chinezen maar lekkere goed gebalanceerde gerechten. Laat je in ieder geval informeren door de zaakvoerster Ming die snel weet welke gerechten in jouw smaak vallen. Wij hadden gezegd dat ze zelf een rijsttafel mocht serveren met ook authentieke gerechten daar wij met 10 personen waren. Alles was super lekker.

Datum van bezoek: juli 2019
9 oktober 2019 beoordeeld

Tai Tong is een van de weinige dorpschinezen die er nog overblijft.
Het is eten is eenvoudig maar lekker.
Supermooi en authentiek kader dat de eigenaars hopelijk niet gaan veranderen.

Datum van bezoek: augustus 2019
24 juli 2019 beoordeeld

In tijden niet zo lekker gegeten bij een chinees restaurant. Van buiten lijkt het niet veel te zijn maar de schijn bedriegt. Echt top.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Tai Tong bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Tai Tong geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.