“Mooi en authentiek decor”
Beoordeling van Tai Tong

Tai Tong
Geclassificeerd als nr. 18 van 75 Restaurants in Turnhout
Keukens: Chinees
9 oktober 2019 beoordeeld

Tai Tong is een van de weinige dorpschinezen die er nog overblijft.
Het is eten is eenvoudig maar lekker.
Supermooi en authentiek kader dat de eigenaars hopelijk niet gaan veranderen.

Datum van bezoek: augustus 2019

24 juli 2019 beoordeeld

In tijden niet zo lekker gegeten bij een chinees restaurant. Van buiten lijkt het niet veel te zijn maar de schijn bedriegt. Echt top.

Datum van bezoek: juli 2019
30 juni 2019 beoordeeld

Sinds mijn eerste, veelbelovende bezoek aan dit restaurant, ben ik hier al een aantal keren teruggekomen. De laatste keer koos ik voor de sint jacobsvruchten en dat (naar mijn smaak) wederom een voltreffer. Je kreeg voor de prijs van 26 euro verrassend veel sint jacobsvruchten en ze waren prima bereid: zacht en uitstekend gegaard, zeker geen uitgedroogde sukkeltjes!. Verwacht geen coquilles a la één of andere gastronomische wijze (als je begrijpt wat ik bedoel), maar gewoon een heel lekkere Chinese schotel!

Datum van bezoek: juni 2019
28 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op terugreis vanaf de zee hier gestopt voor het diner.
Vrij kleine chinees in het centrum van Turnhout. De eend van de plaat was heerlijk evenals het kantonese gerecht met rund, kip en garnalen. De mihoen vonden wij net te gaar, bami was heerlijk. De porties zijn ruim voldoende. Vriendelijke chinese dame die ons bediende.
Lekker gegeten voor een schappelijke prijs.

Datum van bezoek: mei 2019
25 mei 2019 beoordeeld

Het oudste Chinese restaurant van de Kempen en met rede! Wil je lekker chinezen dan moet je hier zijn! De maaltijden zijn heel verzorgd, heel lekker en niet TE overdadig en voor de (niet te hoge prijs) krijg je prima kwaliteit. Met wat je krijgt heb je zeker voldoende en meer moet het beslist niet zijn! Wil je hier tafelen dan is het een must om te reserveren! (de zaak is in feite heel klein en vooral in het weekend is het beslist nodig om te reserveren als je hier wil binnen geraken (en dat is niet voor niets!) Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Tai Tong bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Tai Tong geweest? Deel je ervaringen!