“Goede chinees in centrum Turnhout”
Beoordeling van Tai Tong

Tai Tong
Geclassificeerd als nr. 18 van 75 Restaurants in Turnhout
Keukens: Chinees
28 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op terugreis vanaf de zee hier gestopt voor het diner.
Vrij kleine chinees in het centrum van Turnhout. De eend van de plaat was heerlijk evenals het kantonese gerecht met rund, kip en garnalen. De mihoen vonden wij net te gaar, bami was heerlijk. De porties zijn ruim voldoende. Vriendelijke chinese dame die ons bediende.
Lekker gegeten voor een schappelijke prijs.

Datum van bezoek: mei 2019

25 mei 2019 beoordeeld

Het oudste Chinese restaurant van de Kempen en met rede! Wil je lekker chinezen dan moet je hier zijn! De maaltijden zijn heel verzorgd, heel lekker en niet TE overdadig en voor de (niet te hoge prijs) krijg je prima kwaliteit. Met wat je krijgt heb je zeker voldoende en meer moet het beslist niet zijn! Wil je hier tafelen dan is het een must om te reserveren! (de zaak is in feite heel klein en vooral in het weekend is het beslist nodig om te reserveren als je hier wil binnen geraken (en dat is niet voor niets!) Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
25 februari 2019 beoordeeld

Zolang ik weet is dit restaurant al de Chinees van Turnhout, met voorsprong de lekkerste Chinees in een traditioneel maar gezellig kader

Datum van bezoek: februari 2019
16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier eet je echt heel lekker!
Je kan hier lekker tafelen met vrienden of gewoon met zen twee.
Je kan ook als je eens iets speciaals wenst dit vooraf bestellen.
De bami is een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019
7 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ga erg veel eten, voornamelijk oosters, ondanks alle meestal lovende commentaren die ik hier lees, heb ik toch een zéér negatieve ervaring gehad.

De eerste keer ben ik binnengestapt, de zaak was vol en er was geen plaats OK, geen probleem.

2 dagen later bel ik op voor een reservatie, een jonge man neemt op en verzekerde mijn reservatie voor één persoon de
volgende dag.

Men had mij verwittigd dat de eigenaresse kortaf, nors onvriendelijk is, en dat blijkt jammergenoeg te kloppen...

Als ik binnenkwam vertelde ik haar mijn reservatie, een kort en nors antwoord, “dat klopt niet, ik heb geen reservatie-telefoon van u gekregen, u heeft NIET GEBELD”,, ik zei dat ze mij beschuldigd als leugenaar en dat ik dat niet ben en niet pikte van haar.
Als BEWIJS liet ik haar haar tel.nummer zien dat opgeslagen was op mijn gsm.
Nog steeds wou ze het NIET aanvaarden, dat ok,
gereserveerd was, “ik was héél de dag thuis” zegde zij, ik nogmaals, het was een jonge mannelijke stem...

Ik bleef op mijn voetstuk, en eiste een plaats op... na lang aarzelen neemt zij een vork en mes en smeet dat op een grote ronde tafel met een ronddraaiende plateau erop en die gebruikt word bij Chinezen om een maaltijd te genieten, deze tafel was echt erg vies, het is zo vettig dat ik het er van kon afschrapen met een vingernagel, bwah, dit was er echt over, ik had geen honger meer en ben nog nooit zo behandeld geweest als klant.
, nergens waar ik ooit geweest ben in deze wereld!

Van deze feiten en de vieze tafel heb ik melding gemaakt bij een dienst van de stad Turnhout en bij de b&b eigenaar die mij dit restaurant had aangeraden.

~Als u toch besluit en het riskeert om daar te gaan eten, kijk dan eens naar die grote ronde tafel, gans achter gelegen.~

De zaak zelf ziet er ook niet proper uit, erg donker, afgeleefd en enorm klant onvriendelijk

Waarschijnlijk heeft deze zaak een erg goede reputatie gehad, nu... en bij navraag ben ik niet alleen die deze mening deelt in Turnhout!

Gelukkig heb ik een keuze, hier kom ik nooit meer en maak echt geen reclame voor deze zaak, integendeel!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Tai Tong bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Tai Tong geweest? Deel je ervaringen!