“Fantastisch!”
Beoordeling van Bon 'Petit

Bon 'Petit
Geclassificeerd als nr. 27 van 77 Restaurants in Turnhout
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kwam hier voor de eerste keer en het zag er meteen gezellig uit. Het eten was top! De suggestietaart is zeker een aanrader! Ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2021

31 juli 2020 beoordeeld

Gezellige, lekkere en gezonde bistro. Ook in Corona tijden lekkere afhaal maaltijden en gezellig terrasje. Zeker de moeite om eens binnen te wippen als je in de buurt bent.

Datum van bezoek: juli 2020
BonPetit, Eigenaar van Bon 'Petit, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2020

Hey Thomas,

Dankjewel voor je fijne review!

Met smakelijke groeten,
Het Bon'Petit-team

20 april 2020 beoordeeld

Super lekker ontbijt aan huis geleverd. Genoeg optie voor veggies.
De bestelling en levering gingen ook heel vlot. Uitstekende prijs / kwaliteit

Datum van bezoek: april 2020
4 januari 2020 beoordeeld

Vriendelijke en aangename bediening, verse producten en een leuke plaats voor de kleinste om zich ook te amuseren.

Datum van bezoek: maart 2019
4 januari 2020 beoordeeld

Terwijl de kids lekker spelen komen mama en papa tot rust.
Ik ben al meermaals geweest, alleen met de kids, als groep met vrienden, als koppel en zelfs met de hele familie.
Altijd was het even fijn. Lekker eten in een zaak vol liefde.

De speelhoek voor de kids en de bibliotheek voor mama's en papa's zijn een grote meerwaarde!
Het lekkere eten met aandacht voor duurzaamheid een troef.
De liefde die er vanaf straalt maakt het af.

Wij gaan blijven komen!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Bon 'Petit bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Bon 'Petit geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.