“Heerlijk !!!”
Beoordeling van Breek Koffiebar

Breek Koffiebar
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Koffie en thee in Turnhout
3 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek om de lekkerste koffie van Turnhout en omstreken te drinken. Lieve, gastvrije mensen die er ook nog eens alles aan doen om een gezonde, verse en originele lunch voor je klaar te maken. Ook een lekker zelf gebakken gebak of een verse quiche smaakt er altijd. Aanrader voor een korte of lange breek !

Datum van bezoek: oktober 2019

19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heeeeerlijk gebak, zelf gemaakt. Koffie van de betere soort. Lekkere thee. Mooie speelhoek. Hier word ik blij van.

Datum van bezoek: augustus 2019
6 juli 2019 beoordeeld

het ontbijt was was heel origineel en lekker. Vele zelfgemaakte producten van goede kwaliteit. Gastheer en gastvrouw zorgen voor authentieke Kempische gastvrijheid. Beter vind je in Turnhout niet.

Datum van bezoek: mei 2019
12 februari 2019 beoordeeld

Groter dan je van buiten verwacht. De stoelen zijn tamelijk ongemakkelijk. Veel speciale thee en koffies. Niet goedkoop.

Datum van bezoek: februari 2019
28 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ontbijt gegeten met een eitje naar keuze, croissant met confituur of kaas, yochurt met vers fruit en vers geperst sinaasappelsap. Het roereitje vond ik wel iets te zout de rest was perfect. De bediening is zeer vlot en vriendelijk. Wel moesten we redelijk lang wachten op ons ontbijt. De zaak is hip ingericht maar toch mis ik nog de final touch, misschien een paar grote foto's of schilderijen aan de muur hangen.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Breek Koffiebar bekeken, bekeken ook

In Breek Koffiebar geweest? Deel je ervaringen!