Beoordeeld op 4 mei 2019

wij 2 volwassen en 1 kind hebben hier 1 nacht geslapen en we vonden het super hadden een nette kamer met alle voorzieningen , gewoon hebben we geen haardroger gevonden maar anders was alles super, zeer vriendelijk persooneel, en zeer behulpzaam, het onbijt begint maar om 9uur maar is wel super lekker , het was de eerst keer dat we daar geslapen hebben maar zeker niet de laatste keer, we komen terug.
Fam.dekiere

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 22 januari 2019

Onlangs met een groep vrienden nog eens iets gaan eten. Het was er redelijk druk maar de bediening was heel vlot en super vriendelijk. De maaltijden werden bijna gelijktijdig gebracht en waren echt lekker. Er waait een aangename wind door deze zaak

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Personeel was heel vriendelijk, we zijn ook goed begeleid naar de privé-parking van het hotel en de manager heeft ook alles doorgegeven aan de politie zodat we geen bekeuring zouden krijgen, omdat je een voetgangers gebied in moet met de auto. Het hotel heeft hele smalle trap-tredes. De hotelkamer keek uit op de grote markt. Voor 1 nacht was het voldoende, maar de badkamer met wc was echt superklein een gemiddelde invalide-toilet is nog groter. Wij hadden geen ontbijt bij geboekt, omdat wij dat te duur vinden en op zondagochtend zijn de bakkers in Turnhout open en haal ik liever daar wat te eten.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Leuke en vriendelijke bediening. Top eten en niet te prijzig. Omeletten met spek is behoorlijk gevuld en extra vers brood. Gewoon Belgisch ontbijt zonder te veel blabla. Dagelijkse kost die heerlijk is bereid.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 27 april 2018 via mobiele applicatie

Hier op terras gezeten in de zon. Glas frisdrank en een verse wafel erbij. Gezellig gedeelte van Turnhout met verschillende terrassen / restaurants. Centrum van Turnhout is niet zoals vele stadscentrums autovrij hier mogen de auto 's gewoon door centrum rijden.

Datum van verblijf: april 2018